וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי שוב ניצח את ריאל

בדיוק כמו בימיו הטובים, חזר מיקי ברקוביץ' אל המדים הצהובים, והוביל את ותיקי מכבי תל אביב לניצחון על ותיקי ריאל מדריד, 94:98

הקמטים במצח אולי התאגדו, השיערות על הראש אולי הלבינו, אבל ותיקי ריאל מדריד ומכבי תל אביב הוכיחו הערב (חמישי) שהתשוקה לכדורסל היא לא דבר שעובר עם השנים. המשחק שהתחיל ברוחות טובות הפך לקראת הסוף למותחן, בין חבורה של שחקנים שכל אחד מהם רוצה להשיג את הניצחון יותר מהאחר, בדיוק כמו בימים הטובים. בסופו של מאבק עיקש, ניצחה קבוצת הותיקים של מכבי תל אביב את זו של ריאל מדריד, 94:98, בזכות עוד משחק גדול של האייקון הגדול ביותר בהיסטוריה של הצהובים, הלא הוא מיקי ברקוביץ'.

הקהל שהגיע מוקדם למשחק ראה את הצמד האגדי בדמותם של ברקוביץ' ומוטי ארואסטי חוזר אל הפרקט, וברקוביץ' עצמו הראה כבר בפתיחה שעדיין יש לו את הטאץ' מחוץ לקשת, ושלח את הכדור הראשון שהגיע אליו פנימה לשלשה מוצלחת. ברקוביץ' לא עצר שם, וגם השלשה הבאה שניסה, כמו גם כדור מחצי מרחק נכנסו, והוליך את מכבי ליתרון 6:12. לקראת סוף הרבע הראשון עלה צמד אחר, קטשפר (עודד קטש ודורון שפר), לתשואות הקהל. שפר, שעד לאחרונה עוד שיחק הראה שהיד שלו עדיין מכוונת, וצלף שלשה, וגם קטש, שעבר לעמדת המאמן בשנים האחרונות מצא אחת משלו, אבל הררוס והספרדים התעוררו, נטלו את היתרון, וירדו ביתרון 44:46 בסיום המחצית הראשונה.

ברבע השלישי עלו הספרדים ליתרון 8, אבל ברקוביץ' שוב החזיר את הצהובים למשחק. ברבע האחרון החיוכים פינו את מקומם למשחק לחימה, כששתי הקבוצות צמודות זו לזו, והקהל שהחל לזרום לקראת המשחק המרכזי, הוסיף לאווירה הכללית. דקה לסיום במצב של שיוויון 89:89 התייצב קטש מאחורי קשת השלוש, ובדיוק כמו בגמר מול מכבי במדי פנאתינייקוס, צלף את השלשה המכריעה שהובילה הפעם, לניצחון בצהוב. ליורנטה צלף אחת משלו וצימק ל-92:94, אבל דווקא ליאור ארדיטי קבר את זריקות העונשין שלו. ריאל שוב צימקה ועשתה עבירה על קטש, אבל בדיוק כמו בימים הטובים, הכותש נפצע ונאלץ לרדת לספסל, ושלח את מיקי ברקוביץ' לסגור את המשחק עם שתיים מדוייקות מהקו.

קלעו למכבי תל אביב: עודד קטש 25, מיקי ברקוביץ' 21, ליאור ארדיטי 13, דורון שפר 9, ווילי סימס, מוטי דניאל וזיסמן 7 כ"א, מוטי ארואסטי 4, כבודי 2 ורייס 1.

קלעו לריאל: הררוס 16, בוסרו 15, גיורנטה 12, ביירן 10, סנז 8, אנטונז 7, קורבלאן ופרז 5 כל אחד, פאניאגואה וברבנדר 4 כל אחד, ריבס 3, דיאז וקבררה 2 כל אחד ורומאי 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully