וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "דיבורים לא יעזרו, רק ניצחונות"

26.2.2009 / 16:34

מאמן בני יהודה מתכונן לקראת מכבי פ"ת: "הרצון שלנו לנצח הוא בדיוק כמו מול בית"ר או מכבי חיפה". צעירי כנראה שוב יחזק את הנוער

שחקני בני יהודה ערכו הערב (חמישי) אימון לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את מכבי פתח תקוה בשבת בבלומפילד. בני יהודה מגיעה אחרי שני משחקים בהם לא ניצחה, ובשכונה רוצים לחזור למסלול הנצחונות בשבת. המאמן גיא לוזון צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת ההרכב שפתח נגד בית"ר ירושלים במחזור הקודם. המגן כפיר אדרי החלים לחלוטין מהפציעה ברגלו והוא יפתח בעמדת המגן השמאלי, במקומו של איציק עזוז, כשעוז ראלי יחזור לעמדת המגן הימני.

בקישור מתלבט לוזון בין שלושת קשריו (ראדי, מויאל, קובאצ'ביץ') לגבי השניים שיפתחו בקישור האחורי. גם היום במהלך המשחקונים הפנימיים תורגלו כל השלושה, אך כרגע נראה שראדי ומויאל יקבלו את חולצת ההרכב. תמיר כחלון חולה ולא התאמן גם היום, והוא בספק גדול למשחק, כמו גם שי ניסים. החלוץ משה ביטון, עבר בדיקה אצל דוקטור אלי הדר, מומחה לפגיעות כתף, שלא אישר לו לחזור לשחק השבוע וקבע כי החלוץ ייעדר ככל הנראה כחודש נוסף.

הקשר לירוי צעירי כנראה שוב יחזק את קבוצת הנוער של המועדון, שנמצאת במצב לא טוב בתחתית ליגת הנוער. צעירי הוא היחיד מסגל הבוגרים שעדיין יכול לחזק את קבוצת הנוער מבחינת גיל ומחר תשחק הקבוצה, המדורגת אחרונה בטבלה, נגד הפועל באר שבע שמדורגת מעליה.

המאמן, גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "אין ספק שאנחנו מאוד רוצים לחזור לנצח. כמו שרצף הנצחונות שעשינו לא נתן לנו שום יתרון, כך גם המשחקים האחורנים שהפסדנו לא פגעו בנו הרבה. נצטרך לקחת את הרצון, הנחישות והעמידה ההגנתית שראינו מול בית"ר במשחק האחרון ולהוסיף לזה גם את היצירתיות שלנו בחלק הקדמי. נצטרך לשלב בין משחק הגנה טוב למשחק התקפה טוב. אנחנו צריכים לשחק יותר מהר ולסכן יותר את השער. נצטרך להבין שאין שום הבדל בין משחק הגנה להתקפה, אנחנו צריכים לשלב את שניהם יחד".

לוזון נשאל כיצד מלהיבים את השחקנים ומכניסים להם מוטיבציה לקראת משחק מול קבוצה אפורה יחסית כמו מכבי פתח תקוה, במיוחד לאחר רצף משחקים עם קבוצות חזקות כמו בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. "שחקנים מקצוענים בקבוצה מקצוענית מגיעים לכל משחק באותה רמת רצינות, ומי שלא מגיע ככה לא צריך להיות פה. הרצון שלנו לנצח את פתח תקוה הוא בדיוק אותו רצון כמו מול בית"ר או מכבי חיפה, וזה מה שנעשה גם בשבת. אנחנו שואפים להיות בחלק העליון. נעשה את הכל בשביל להישאר שם, ודיבורים לא יעזור, רק ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully