וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזונים מגיעים ללוזון

מכבי פתח תקוה יוצאת למשחק חוץ אצל בני יהודה בשאיפה לחזור לנצח. הפועל ת"א מארחת את סכנין. הנה כמה המלצות למשחקי סוף השבוע בארץ ובאירופה

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 18.772 (10 ש"ח יניבו 188 ש"ח)

משחק מספר 5: הפועל באר שבע - הפועל עכו. באר שבע מנסה להמשיך את היכולת הטובה מהמשחק נגד נצרת ומארחת את עכו, שיודעת שניצחון שלה בסוף השבוע ישווה את מספר הנקודות שלה לאלה של הפועל עכו. עכו אולי קבוצה טובה יותר, אך תיאלץ לסיים עם נקודה. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 19: פ.צ. קלן - ארמיניה בילפלד. אחרי הניצחון הדרמטי בשבוע שעבר על באיירן מינכן, קלן מקווה להמשיך בדהירה גם מול בילפלד, שנלחמת על החיים שלה ומדורגת נקודה מעל הקו האדום. בילפלד לא ניצחה כבר שלושה מחזורים אך זו ההזדמנות שלה לאסוף נקודות חשובות, למרות הפערים בטבלה. ההימור: 2 (3.8)

משחק מספר 41: בני יהודה - מכבי פתח תקוה. הכתומים של גיא לוזון נעצרו במחזור האחרון עם הפסד לבית"ר ירושלים והנה מגיעה להם ההזדמנות לשוב אל מסלול הניצחונות נגד רוני לוי ושחקניו שעולים נחושים אחרי איבוד הנקודות נגד הפועל תל אביב במחזור הקודם. לוזון פוגש את קבוצת נעוריו ונראה שהוא יסיים את המשחק עם כל הנקודות. ההימור: 1 (1.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 15.59 (10 ש"ח יניבו 156 ש"ח)

משחק מספר 51: מידלסברו - ליברפול. האדומים של רפא בניטז מגיעים מעודדים מהניצחון על ריאל מדריד בליגת האלופות, אך בליגה אנחנו יודעים שהולך להם קצת יותר קשה. ליברפול רחוקה כבר שבע נקודות מהאלופה ונראה שללא ניצחון על הבורו, יהיה להם קשה מאוד להדביק את הפער. מידלסברו, שנמצאת מתחת לקו האדום, תסיים עם הפסד 14 העונה. ההימור: 2 (1.5)

משחק מספר 60: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב. הצהובים הפסידו בשל טעויות שיפוט להפועל פתח תקוה במחזור האחרון, למרות שהראו כדורגל מעודד. אלא שהלחץ כולו נמצא עליהם ואין להם ברירה אלא לשוב ולנצח. באשדוד חל שיפור במחזור האחרון ביכולת השחקנים, שבא לידי ביטוי בניצחון 0:2 על בני סכנין. אנו מעריכים כי ההתמודדות תסתיים בתיקו. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 63: הפועל תל אביב - בני סכנין. האדומים יצאו מאוכזבים מאוד מאיבוד הנקודות למכבי פתח תקוה במחזור האחרון, אבל אין להם שום ברירה אלא להרים את הראש ולשוב לנצח, כשהם מארחים את בני סכנין, אחת הקבוצות החלשות בליגה. סכנין יודעת שהיא מגיעה נחותה, אך תילחם על הנקודות ותכפה תיקו. ההימור: איקס (3.85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully