וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נדחה המשחק בין קרית אתא לרמה"ש

תנאי מגרש קשים הובילו לדחיית קרב התחתית. רמי לוי השיג ניצחון ראשון כמאמן הרצליה (0:1 על אחי נצרת), קדוסי וב"ש ניצחו 1:2 את עכו

איתי חסיד

צפו בתגובות ממשחקה של מכבי הרצליה נגד מכבי אחי נצרת
צילום ועריכה: איתי חסיד

אחרי שבשבוע שעבר הפועל חיפה איבדה נקודות חשובות, פתאום נפתחה הליגה הלאומית וגם הקרב על המקום הראשון נפתח לפתע. חיפה אמנם תשחק רק ביום שני נגד הפועל בני לוד, אבל יתר קבוצות הצמרת ינסו בסוף השבוע להידבק אליה יותר.

המשחק המרכזי של המחזור יערך ביום שני כשהפועל רמת גן תפגוש את הפועל רעננה, אך עוד קודם לכן נערך משחק נוסף בצמרת כשהפועל באר שבע ניצחה בדרמטיות 1:2 עם שער של אוהד קדוסי בתוספת הזמן את הפועל עכו.

מכבי הרצליה השיגה ניצחון בית חשוב מאוד 0:1 על מכבי אחי נצרת, שתתקשה כעת לסגור את הפער מהחמישייה הראשונה. הפועל כפר סבא השיגה ניצחון מינימלי (0:1) על הפועל ירושלים. המפגש בין עירוני קרית אתא לעירוני רמת השרון נדחה עקב תנאי מגרש קשים.

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת 0:1

הרצליה הגיעה מעודדת מאוד למשחק, לאחר שבשבוע שעבר הוציאה תיקו מול המוליכה הפועל חיפה. הקבוצה של רמי לוי אירחה את אחי נצרת, שהפסידה באמצע השבוע להפועל באר שבע והתרחקה מתמונת העלייה לליגת העל.

המשחק נערך תחת ממטרי גשם כבדים, שהפריעו לנהל משחק שוטף. 86 דקות חלפו עד אשר דובב גבאי כבש את שער הניצחון המתוק לזכותה של הרצליה, שממשיכה מצידה להתרחק מהמקום האחרון בטבלה, וכן מתחילה לנשוף בעורפן של הקבוצות שמעליה, בניסיון גם לחמוק מהמקום ה-11 המוביל למבחנים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הפועל באר שבע - הפועל עכו 1:2

שלושת הניצחונות הרצופים נתנו הרבה ביטחון לשחקנים של ירון הוכנבוים להיאבק עם הפועל חיפה על המקום הראשון. עכו הגיעה ללא רגשי נחיתות לבירת הנגב, וכבר אחרי 16 דקות עלתה ליתרון משער של גבע ברקאי. בלמה של עכו ניצל טעות בהגנת באר שבע כדי להכניע את אסי רחמים.

הקבוצות ירדו למחצית, כשהקהל הבאר שבעי המלחיץ שורק בוז לשחקניו. 11 דקות בתוך המחצית השנייה איזן לירון זרקו את התוצאה והרגיע קצת את הרוחות. שתי הקבוצות החמיצו שוב ושוב. עמוק בתוספת הזמן יצאה באר שבע להתקפה. כנראה שהשנה אלילת המזל עומדת לצידה של הקבוצה מהנגב, כאשר אוהד קדוסי שנכנס כמחליף ומצוי בכושר טוב, הצליח להבקיע את שער הניצחון הדרמטי, אחרי בישול שני במשחק של זיו כבדה.

אחרי הניצחון במשחק ההשלמה 0:1 על מכבי אחי נצרת באמצע השבוע שהרחיק קצת את האדומים של גיא לוי מנצרת, מצליחה באר שבע לחבר שני ניצחונות. הניצחון של באר שבע, בתוספת ההפסד של מכבי אחי נצרת, יכול לתת לגיא לוי הרבה אוויר לנשימה.

הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים 0:1

כנראה ששמונה משחקים ללא ניצחון לקבוצה של סלובודאן דראפיץ' היו יותר מדי. שלומי אזולאי החליט לעשות לזה סוף, כאשר כבש את שער הניצחון בדקה ה-36 במשחק. כפר סבא משיגה שלוש נקודות חשובות במאבק לברוח מהתחתית הלא נעימה, ובליגה הלאומית חיבור של מספר ניצחונות יכול עוד להובילה גם למקומות שיחזירו אותה לליגת העל, ממנה נשרה אשתקד.

הפועל ירושלים קיוותה להמשיך במומנטום ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות, אבל ההפסד הזה מסמן לקבוצה של לופא קדוש שהיא תישאר העונה כנראה עוד שנה בליגה הלאומית.

עירוני קרית אתא - עירוני רמת השרון (נדחה)

שתי קבוצות התחתית קיוו לשלוש נקודות שיעזרו להן לצאת מהמשבר, אבל מזג האוויר לא התחשב ברצונות שלהם ושיבש את התוכניות. תנאי המגרש הקשים הובילו את השופט לירן וקסברגר להכריז על דחיית המשחק למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully