וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי נמצא על הכוונת של ברצלונה

הקטלונים מתכוננים לעזיבה של הנרי או אטו בעונה הבאה. ויקטור ואלדז מתעלם משריקות הקהל נגדו ומבהיר: "איכפת לי רק מהמאמן ומהחברים"

בברצלונה מתחילים לחשוב על העונה הבאה, למרות שהציפיות מהעונה הנוכחית הן גבוהות. בינתיים השם של רובין ואן פרסי, שחקנה המוכשר של ארסנל, עולה כמי שעשוי לחזק את הקטלונים בעונה הבאה.

הנסיונות שנעשים מגיעים על רקע העובדה שההערכה בברצלונה היא שסמואל אטו או תיירי הנרי יעזבו את הקבוצה בתום העונה ועל כן יש להכין חלופה ראויה, כאשר שמו של ההולנדי הוא השם החם נכון לעכשיו. במקביל, בארסנל יעשו מאמץ להשאיר את ואן פרסי וארסן ונגר מקווה, על פי הדיווח, לשבת עם השחקן שלו כדי לסכם על חוזה חדש.

ובינתיים בברצלונה מתחילים לעכל את השער שספג ויקטור ואלדז מז'וניניו ב-1:1 בערב שלישי. התקשורת בספרד מפרסמת כי שוער ברצלונה שוקל כיצד לנהוג בכל מה שקשור לחוזה שלו בעקבות הדיבורים על חיפוש שוער חדש לקבוצה.

ברצלונה הבטיחה להציע חוזה חדש לכל שחקניה הוותיקים שחוזיהם מסתיממים בסוף השנה, אך עדיין לא דיברה עם ואלדז. "אני שוקל את עתידי", אמר השוער. "לא שמעתי שום דבר מהקבוצה, אבל הם יודעים מה צריך לעשות. נכון לעכשיו יש לי חוזה עד 2010 ואני מקצוען".

על התגובות של הקהל כנגדו אמר: "אני מרגיש מגיל 20 שאני נמצא תחת זכוכית מגדלת מכיוון ששוער ברצלונה זה תפקיד שיש בו תמיד הרבה לחץ. השריקות לא משפיעות עליי ושמעתי אותן גם קודם. הדבר היחיד שאיכפת לי הוא התמיכה של המאמן והחברים שלי לקבוצה".

* האל סיטי העפילה לרבע גמר הגביע האנגלי אחרי שגברה במשחק החוזר על שפילד יונייטד 1:2. ניוטון (24 עצמי) והאלמוסי (56) כבשו להאל, שארפ (32) איזן זמנית לשפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully