וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שאנדי רם לא חווה בדובאי, הוא יחווה בשבדיה

המארגנים מצפים לעשרת אלפים מפגינים פרו-פלסטינים באזור האיצטדיון שבו יתמודדו נבחרות הדייויס של שבדיה ישראל במאלמו

בהתאחדות הטניס השבדית לא האמינו שככה הם יתכוננו למשחק כל כך חשוב במסגרת גביע דייויס, אבל ריבוי המהגרים הפלסטינים והערבים באזור העיר מאלמו עשו את שלהם. מה זה אומר? שהשבדים מתכוננים לסוג של מלחמה, לא על המגרש אלא מחוצה לו.

לפי דיווחים בתקשורת השבדית, כעשרת אלפים מפגינים צפויים להגיע לאזור האיצטדיון הבאלטי במאלמו, בו יתקיים מפגש גביע הדייויס בין שבדיה לישראל בסוף השבוע הבא. המפגינים אמורים להגיע מאזורים שונים בשבדיה וחלק גדול מהם יגיע גם מדנמרק, המרוחקת שעת נסיעה בלבד במעבורת ממאלמו. מספר תנועות נאציות הפועלות בשבדיה הודיעו כי גם הן יצטרפו לאלפי המפגינים.

חבר הנבחרת אנדי רם, שעבר ביקור "חלק" בדובאי שבאיחוד האמירויות, יזכה ככל הנראה ליחס עוין במיוחד דווקא בצפון אירופה. כוחות הביטחון השבדיים נערכים בכוננות שיא למפגש, כאשר הכוונה היא לסגור כמה רחובות מסביב לאיצטדיון, להפסיק את הלימודים בשני בתי ספר ולשגר למאלמו כוחות שיטור מערים אחרות - כל זה כדי לשמור על קיומו של המשחק ועל ביטחונה של המשלחת הישראלית. כזכור, השבדים החליטו לפני מספר שבועות על קיומו של המפגש ללא קהל, מחשש לפיצוץ המשחק.

חשוב לציין כי זו לא הפעם הראשונה שקהל שבדי מאיים לפוצץ משחק בגביע דייויס, וב-1968 הוא אף הצליח לעשות זאת. אז הספיקו 300 מפגינים בלבד כדי לעצור את ההתמודדות בין שבדיה לרודזיה (זימבבואה של היום) על רקע משטר האפרטהייד דאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully