וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: דולי ג'ונסון יודח מהרכב

26.2.2009 / 13:36

הקשר הליברי של מכבי ת"א לא תורגל בהרכב לקראת המשחק באשדוד. ייני או ישראלביץ' יקבלו מקום בהרכב. מסתמן: מאיוקה יישלח לחזק את הנוער בחיפה

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ בשבת מול מ.ס אשדוד. על פי התרגול שערך היום אבי נמני, נראה שהקשר דולי ג'ונסון צפוי, לראשונה העונה, לאבד את מקומו בהרכב, כאשר שרן ייני וגם גיז'רמו ישראלביץ' תורגלו לחלופין במקומו בעמדת הקשר האחורי. יכולתו של ג'ונסון, כידוע, מאכזבת מאוד, במיוחד בשבועות האחרונים, ובצוות המקצועי הוחלט להוריד אותו לספסל. מנגד, יוסי שבחון, שבשבוע שעבר לא שותף בגלל כאבים בבטנו, צפוי לחזור להרכב ולפתוח על חשבונו של מתן לוטטי.

במהלך האימון נפגע בברכו הבלם ליאור ז'אן,ונטש את האימון. ז'אן נבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, ובמועדון מקווים שהפציעה אינה רצינית. בכל מקרה, ז'אן לא יוכל לשחק בשני המשחקים הקרובים בשל הרחקה שספג אתמול בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. מי שיחליף את ז'אן בעמדת הבלם הוא אבי יחיאל, שבעצמו חוזר מהרחקה.

החלוץ הצעיר עמנואל מאיוקה יחזור ככל הנראה לסגל קבוצת הנוער בשבת. הקבוצה תצא למשחק חוץ קשה מול המוליכה, מכבי חיפה. מי שצפוי לחזור לסגל לאחר חודשיים של היעדרות הוא איליה יבוריאן, שערך בכל השבוע אימונים מלאים ונראה שהחלים לגמרי מהשבר בזרועו. יבוריאן יפתח על הספסל והסיכויים שישולב במשחק באשדוד לא גבוהים. ממכבי נמסר שרק אם יקרה משהו יוצא דופן במהלך המשחק, נמני יחליט להשתמש ביבוריאן.

במהלך האימון התעכב נמני מספר פעמים ונתן על דגש על נושא השמירות האישיות ומשחק ההגנה של כל הקבוצה. במכבי תל אביב מודעים לעובדה שבאשדוד נמצאים שחקנים שיכולים להכריע את המשחק בפעולה אישית, כמו דוד רביבו, עידן שריקי ודימיטאר מקרייב. נמני ביקש משחקניו להיות מרוכזים בכל הנוגע לסגירה ולמשחק ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully