וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו מתקרב לאינטר

הארגנטינאי לא מרוצה ממעמדו באתלטיקו מדריד ולא מסתדר עם רסינו. הנראזורי עוקבים אחרי ההתרחשויות. יובה חושבת בכיוונו של דייגו

"קון" אגוארו יילך בדרך של פרננדו טורס ויעזוב את אתלטיקו מדריד, כך מדווח הבוקר (חמישי) "אס" הספרדי. על פי הדיווח, קון מתוסכל מאוד ממעמדו בקבוצה, לא מסתדר עם המאמן, אבל רסינו, ורוצה לפתוח דף חדש הרחק מהויסנטה קלדרון. אגוארו שיחק רק 55 דקות מול פורטו. בעת החילוף, ספג המאמן רסינו שריקות בוז צורמות מהקהל. גם במשחק הליגה האחרון מול סביליה, הארגנטינאי נכנס רק בדקה ה-70 כמחליף.

לפי דיווחים שונים בספרד ובאיטליה, סרחיו אגוורו ישחק בעונה הבאה באינטר. ידוע כי מאמן אינטר ז'וזה מוריניו והנשיא מאסימו מוראטי מעריכים מאוד את אגוורו, והיות ולנרהזורי קשרים מצויינים עם דייגו מראדונה, שבתו נשואה לאגוורו, נראה שדרכו למילאנו סלולה. המכשול העיקרי בעסקה הזאת יהיה מחירו של אגוורו, שכן ההערכה היא שהקבוצה ממדריד תדרוש תמורתו כ-60 מיליון יורו.

באתלטיקו מדברים על משבר גדול של קון מבחינה מקצועית, שמלווה בעבירות משמעת, לאחר שזה כבש רק שער אחד החלה השנה האזרחית החדשה. עוד לפני הסכסוך הנוכחי עם רסינו, לא התסדר הכוכב גם עם המאמן הקודם, חבייר אגירה. כעת, הלחשושים מדברים על רצון של שני הצדדים להיפרד.

"אס" דיווח כי אמיליו גוטיירז מהנהלת הקולצ'נרוס נפגש אמש (רביעי) עם אביו של השחקן. אתלטיקו צפויה לדרוש 60 מיליון יורו עבור מכירת אגוארו. בינתיים, האוהדים לקחו צד ברור בסכסוך, את זה של קון כמובן, והצפי הוא שמכירה אפשרית תעורר הדים שליליים רבים בקרב האוהדים, שרואים בשחקן כסמל ואליל.

* "טוטוספורט" מדווח כי יובנטוס צפויה להיפגש היום בערב עם נציגיו של דייגו הברזילאי, כוכבה של ורדר ברמן. דייגו, שהגיע למילאנו עם הקבוצה הגרמנית למפגש בגביע אופ"א מול מילאן, ייפגש עם נציגי יובנטוס יחד עם אביו של השחקן, שמשמש גם כסוכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully