וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קאטלונים קטלניים

מכבי ת"א קיוותה להפסד של ברצלונה, אבל הקאטלונים הביסו את אלבה ברלין 57:75. אולימפיאקוס ניצחה את סופוט, פנאתינייקוס ניצחה ברומא

המחזור הרביעי בשלב הטופ 16 עמד בסימן הכרעות עבור מכבי תל אביב ויריבותיה לבית, כמו גם לשאר הקבוצות שמנסות נואשות להבטיח לעצמן כרטיס לשלב ההצלבה. אחרי הפסדה של מכבי תל אביב לריאל מדריד, תלו הצהובים תקוות שמא אלבה ברלין תצליח להפתיע את ברצלונה, אבל זה לא קרה, והקאטלונים דרסו את הגרמנים 57:75 בחוץ, וסיבכו עוד יותר את הצהובים. את תחילת הערב פתחה אולימפיאקוס בהצלחה, כשניצחה את פורקום סופוט ביוון, 71:84. פנאתינייקוס עשתה גם היא את העבודה בחוץ, במקרה שלה ברומא, כשהביסה את הקבוצה המקומית 71:90.

אלבה ברלין - ברצלונה 75:57

אחרי ההפסד לריאל מדריד, עוד פינטזו במכבי תל אביב שקבוצה גרמנית אחת קטנה, עשרת אלפים אוהדים והרבה רוח ספורטיבית תסייע להם ותעזור לאלבה ברלין תצליח להפתיע את ברצלונה ולהציל לצהובים. אלא שאף אחד לא סיפר זאת לקאטלונים, שהגיע כדי לעבוד. ברצלונה הוליכה 10:18 בסיום הרבע הראשון, ואם זה לא היה מספיק, הם עצרו את אלבה על 9 נקודות ברבע השני לעומת 22 של האורחים, שקבעו 19:40 בסיום המחצית, ומשם נותר לגרמנים רק לנסות ולצמק מעט את ההפרש.

אחרי ההפסד לריאל מדריד, עוד פינטזו במכבי תל אביב שקבוצה גרמנית אחת קטנה, עשרת אלפים אוהדים והרבה רוח ספורטיבית תסייע להם ותעזור לאלבה ברלין תצליח להפתיע את ברצלונה ולהציל לצהובים. אלא שאף אחד לא סיפר זאת לקאטלונים, שהגיע כדי לעבוד. ברצלונה הוליכה 10:18 בסיום הרבע הראשון, ואם זה לא היה מספיק, הם עצרו את אלבה על 9 נקודות ברבע השני לעומת 22 של האורחים, שקבעו 19:40 בסיום המחצית.

חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 18 נקודות וקיבל סיוע מדייויד אנדרסן עם 10. פראן ואסקז תרם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים. קלעו לאלבה: עמנואל מקלרוי 11, ראשד רייט 10 נקודות.

אולימפיאקוס - סופוט 71:84

מה צריך כשמפסידים את המשחק הראשון בשלב הטופ 16, ומכניסים את כל המערכת שהשקיעה עשרות מיליונים בשחקנים ללחץ? ובכן, שני משחקים נגד קבוצה פולנית שלא צריכה להיות כלל בשלב הזה בהחלט יכולים לסייע. אולימפיאקוס, שהביסה את פורקום סופוט לפני שבועיים בקלות רבה בפולין, הפעם קיבלה מעט יותר פייט, אבל עדיין היתה גדולה מאוד על הפולנים. האדומים פתחו טוב, אבל סופוט השיבה מלחמה וירדה רק בפיגור 1 במחצית. אלא שאז הגיעה הנפילה הקבועה, שחקניו של ינאקיס ניצלו זאת עד תום, טסו ל-13:27 ב-10 דקות וסגרו את המשחק.

ניקולה וויצ'יץ' את קלעי אולימפיאקוס עם 20 נקודות (10 מ-13 מהשדה) וקטף 6 ריבאונדים, גיורגיס פרינצזיס קלע 14 ותיאדורס פאפאלוקאס הוסיף 13. יותם הלפרין הסתפק ב-8 נקודות. קלעו לסופוט: דייויד לוגן 24 (5 מ-11 לשלוש), קינטל וודס ודניאל יואינג 12 כל אחד.

רומא - פנאתינייקוס 90:71

פנאתינייקוס יצאה למשחק חוץ שלפני חודשיים, היה אמור להיות קשה. אלא שמשהו רע מאוד עובר על הרומאים, שספגו עד כה ביורוליג 6 הפסדים רצופים, ושוב כשלו בבית, בדרך לפרידה מאכזבת במיוחד מהטופ 16 והיורוליג. הפתיחה היתה דווקא צמודה, כשהשתיים היו במצב של שיוויון אחרי 10 דקות. אבל אז הגיעה הריצה של האורחים, שהוליכו ב-7 הפרש במחצית, ורבע רביעי של 12:22 לזכות שחקניו של אוברדוביץ' הביא להם ניצחון חוץ משמעותי מאוד.

ניקולה פקוביץ' הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים ומייק באטיסט נתן משחק טוב עם 17 נקודות. דרו ניקולס סייע להם עם 15, בעוד שארונאס יאסיקביצ'יוס קלע 14. לרומא: איברהים ג'באר 18, רוברטו גאביני 13, רודריגו דה לה פואנטה 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully