וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן הורחק משני משחקים בפועל

בלם מכבי תל אביב ספג עונש כבד בבית הדין ויחמיץ את הדרבי בעוד שבועיים. אמנון רז: "אבי נמני לא יוכל לעמוד על הקווים בעונה הבאה"

בית הדין המשמעתי פסק היום (רביעי) עונש הרחקה של שני משחקים בפועל לבלם מכבי ת"א ליאור ז'אן בעקבות העלבת השופט במשחק ההפסד להפועל פתח תקוה (2:1) בשבת. ז'אן הגיע לבית הדין מלווה במנהל הקבוצה אבנר טוויטו, ואמר לדיין שהדברים נאמרו בלהט הרגע ולא הייתה לו כוונה לפגוע בשופט. ז'אן הביע חרטה על הדברים, אבל בית הדין לא התחשב בכך וגזר עליו עונש כבד.

על פי דו"ח השופט, אמר ז'אן "אתה שערוריה" לקוון המשחק, והיוםכאמור פסק לו בית הדין הרחקה משני משחקים. כתוצאה מכך ז'אן יחמיץ בנוסף למשחק הקרוב של הקבוצה מול מ.ס אשדוד בשבת גם את הדרבי מול הפועל תל אביב במחזור שאחריו. במכבי תל אביב קיוו שבית הדין לא יחמיר עם הבלם בשל עברו הנקי. אולם הדיין לא התחשב בכך.

הצהובים ערכו היום אימון נוסף לקראת המשחק באשדוד, ובקבוצה נעשים מאמצים להכשיר את איליה יבוריאן, שחזר לאימונים מלאים אחרי שהחלים מהשבר בזרועו. קיים סיכוי טוב שהוא יהיה בסגל כבר בשבת, אולם ככל הנראה הוא יישב על הספסל ולא ייטול חלק במשחק. אבי יחיאל יחזור לסגל אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה, ויחליף את ז'אן המורחק במרכז ההגנה.

נמני לא יוכל לעמוד על הקווים בעונה הבאה

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, לא יוכל לעמוד על הקווים בעונה הבאה, זאת משום שהתקנות החדשות של פיפ"א אינן מאפשרות לו לחלק הוראות, החל מתחילת העונה הבאה, עד סיום קורס המאמנים. ההוראות החדשות נשלחו לאחרונה בחוזר מיוחד להתאחדות לכדורגל שהתבקשה לשים דגש מיוחד על התקנות החדשות. לפי החוק היום, יכול מאמן ראשי לשבת על הספסל בעוד ששני אנשי צוות מצטרפים אליו ומעבירים הוראות.

נמני נוטל היום חלק בקורס מדריכים שמתקיים בהתאחדות לכדורגל מדי יום ראשון. הקורס אמור להסתיים לאחר חג הפסח, לקראת סוף אפריל. חודש אחר כך ייפתח קורס מאמנים בוינגייט, שיסתיים בחודש ינואר 2010, אבל נמני לא ייקח בו חלק. המנג'ר מתכוון להירשם לקורס אחר, שייפתח ב-1 ביוני, שבמסגרתו ייערכו שבועות מרוכזים למאמנים. בקורס אמורים להשתתף גם יצחק קורנפיין, אייל ברקוביץ' ועופר טלקר. הקורס הזה אמור להסתיים מאוחר יותר (מחודש ינואר 2010), כנראה לקראת תום עונת המשחק הבאה. הדבר אומר שנמני לא יוכל לחלק הוראות, אלא לכל היותר לשבת על הספסל. במקרה כזה, תינתן הוראה מיוחדת לשופטים לשים לב שנמני לא קם מהספסל, אחרת המועדון עשוי להיקנס בהתאם לעונשים הקבועים בתקנון פיפ"א.

"אינני יודע כיצד יקבלו את החוק בארץ, אבל ברור שהחל מהעונה הבאה פיפ"א תשים דגש מיוחד על כך שמאמנים ללא תעודה לא יוכלו לקום מהספסל", מסר בתגובה יו"ר ארגון המאמנים, אמנון רז. "לפי החוזר שהופץ לאחרונה להתאחדות לכדורגל, נמני לא יוכל לאמן את מכבי תל אביב בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully