וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים של נהריה ממשיכים לשבות

25.2.2009 / 17:56

שחקן בקבוצה: "עד שלא נקבל משכורות יש לנו הוראה מארגון השחקנים לא להתאמן". לא נתקבלה הנחיה לגבי בני השרון. הזרים עשויים להיחתך

גם הערב (רביעי) שחקניה הישראלים של עירוני נהריה לא השתתפו באימון והמשיכו בשביתה, בה החלו אתמול. כזכור, השחקנים שובתים בעקבות התבטאויות ראשי המועדון על עתידה המעורפל, ובשל העובדה שייתכן ובשבוע הבא הקבוצה, הממוקמת שמינית בליגת העל, עשויה להיסגר.

ראשי נהריה וראש העיר, ג'קי סבג, עושים מאמצים על מנת לגייס את מיליון השקלים החסרים כדי שיוכלו להמשיך ולתפעל את הקבוצה. בנהריה מצפים לתשובה מחברת "לאומי קארד" אשר נציגיה נפגשו בתחילת השבוע עם סבג. "כרגע אנחנו לא יודעים דבר", מסר שחקן בקבוצה הבוקר. "עד שלא נקבל משכורות יש לנו הוראה מארגון השחקנים לא להתאמן. לא נפר את ההוראה וגם אף אחד לא ביקש מאיתנו להפר אותה". לגבי המשחק ביום ראשון נגד בני השרון אמר השחקן: "נתייעץ עם ארגון השחקנים ונחליט בהתאם. הסיטואציה בהחלט לא נעימה".

חלק משחקני הקבוצה הזרים קיבלו מסרים שייתכן ואחרי המשחק מול בני השרון הם ישוחררו. זאת לאחר תום מועד ההעברות האירופי, מה שיחייב אותם למצוא קבוצה אחרת בליגת העל הישראלית, או לחלופין לחזור לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully