וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הארט ימונה למנג'ר הקבוע של פורטסמות

הבעלים, סשה גאידמק, התרשם מעבודתו של המאמן הזמני וצפוי להחתימו עד סיום העונה. חלוץ סטוק, ריקרדו פולר נעצר בגין עבירות תנועה

פול הארט צפוי לקבל מסשה גאידמק את המינוי הקבוע ולהפוך למנג'ר פורטסמות עד סוף העונה, כך מדווח הבוקר "הסאן". כזכור, הארט ועוזרו, בריאן קיד, מונו למאמנים זמניים לאחר פיטורי טוני אדאמס. בשני משחקי הליגה תחת הדרכתו של הארט, פומפי השיגה ניצחון 0:2 על מנצ'סטר סיטי ותיקו 2:2 במשחק התחתית מול סטוק ועלתה מעל הקו האדום.

גאידמק התרשם מאוד מהשיפור שחל בקבוצה, וקיבל פידבקים חיוביים מהשחקנים הבכירים שמעוניינים לראות את הארט וקיד ממשיכים בתפקידם. כזכור, אברהם גרנט וסוון גוראן אריקסון הוזכרו כמועמדים לרשת את אדאמס, כאשר האחרון נמצא תחת חוזה בנבחרת מקסיקו. מאמצים לפתות את אריקסון להגיע לדרום אנגליה לא הועילו, אך ייתכן והוא יזכה לחוזה ארוך טווח בקיץ.

בינתיים, הנהלת פורטסמות דחתה הצעה לרכישת המועדון. "דיילי טלגרף" מדווח כי בלם העבר של טוטנהאם, רמון וגה, הציע לרכוש את המועדון בסכום נמוך, ולקחת על עצמו את החובות בסך 40 מיליון ליש"ט. ההנהלה דחתה את ההצעה והודיעה לוגה שיש לו שבוע להגיש הצעה משופרת. על פי הדיווח, וגה לא הציג הוכחות כספיות לכך שהוא מסוגל לעמוד בעסקה.

* ריקרדו פולר, החלוץ הג'מייקני בן ה-29 של סטוק סיטי, נעצר הבוקר (רביעי) על ידי המשטרה בשל עבירות תנועה ועבירות רישיון וביטוח. רכבו של פולר הוחרם והחלוץ נעצר לחקירה במשטרה. פולר מחלים לאחרונה מפציעה בכתפו, והיה בדרכו לאימון כאשר נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully