וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד רוס חתם בארטלנד דראגונס

25.2.2009 / 7:16

שחקן מכבי חיפה חוזר לליגה הגרמנית אחרי שחוזהו בקבוצה הצפונית הסתיים. עיריית חיפה תערוך קבלת פנים לקבוצה בזכות ההצלחה בגביע

שחקנה של מכבי חיפה בחודש וחצי האחרונים, רונלד רוס, סיכם הבוקר (רביעי) את תנאיו במדי ארטלנד דראגונס הגרמנית, שמשחקת ביורוקאפ, וימריא מחר לגרמניה להצטרף לקבוצתו החדשה.

רוס (26, 1.89) הגיע לחיפה באמצע העונה מגבעת שמואל ובשישה משחקים רשם ממוצעים של 7.2 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים. קודם לכן בגבעת שמואל הצטיין השחקן עם 14.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק. רוס החזיק בחוזה לחודשיים בחיפה, ולאחר החתמת מאליק דיקסון ושיין גאדסון הוחלט לא להאריך את חוזהו. הקבוצה תערוך באימון הערב מסיבת פרידה מהשחקן שתרם את חלקו בהצלחה עד כה של חיפה.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, יערוך ביום ראשון מסיבת הוקרה לקבוצה בעקבות ההישג שבהעפלה לגמר גביע המדינה, ולמרות ההפסד להפועל חולון 69:68. בקבוצה לוקחים ברצינות יתרה את סדרת המשחקים הקרובה מול הפועל גלבוע/גליל עליון ביום שני הקרוב ומול הפועל ירושלים בשבוע לאחר מכן, ומציינים כי שני ניצחונות רצופים יבטיחו לחיפה את המקום השלישי ויפתחו את המאבק על המקום השני מול ירושלים. צמד הזרים החדשים, מאליק דיקסון ושיין גאדסון, יערכו את הופעת הבכורה במשחק מול גליל/גלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully