וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה עלתה ארסנל ב-9 שחקנים למחצית השנייה?

וויליאם גאלאס עבר טיפולים וקולו טורה מאמין שהוא חייב להיות האחרון שעולה למגרש. השופט לא חיכה והתחיל בלעדיהם. ונגר: "אשמתנו"

באחת הסיטואציות המוזרות שנראו על מגרשי הכדורגל, פתח השופט הדני, בו לארסן, את המחצית השנייה בין ארסנל לרומא (0:1) כשעל כר הדשא נמצאים רק 9 שחקנים של התותחנים. וויליאם גאלאס וקולו טורה איחרו לעלות לכר הדשא, כאשר האחרון נכנס ללא אישור השופט, וספג כרטיס צהוב, שעוד יכול להתברר כמשמעותי לקראת המשך המשחקים בליגת האלופות.

"הדיילי מייל" מדווח הבוקר (רביעי) את הסיבה האמיתית לאיחור: גאלאס קיבל טיפולים בחדר ההלבשה, בעוד טורה מקפיד להיות תמיד השחקן האחרון שעולה על הדשא, בשל אמונה טפלה. "אני תמיד האחרון שעולה על המגרש, לכן חיכיתי לוויליאם. לא ידעתי שאסור לי לעלות לשחק מיד", הסביר טורה שלקח את הסיפור בקלות: "למדתי חוק חדש בכדורגל".

ארסן ונגר הגן על השחקן שלו ואמר: "אני מקבל את ההסבר שטורה חייב להיות השחקן האחרון שעולה למגרש. הוא חיכה לוויליאם, אבל לא ידע שהוא מקבל טיפולים. הוא לא ידע שהמשחק התחיל בלעדיהם. אני לא יודע אם מדובר באמונה טפלה. זו אשמתנו, היינו צריכים להיות מוכנים בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully