וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר: "כל השבוע החבר'ה עושים עליי עבירות"

ד'אור פישר מגלה איך מכבי ת"א מתכוננת לריאל מדריד, ומספר על יחסיו עם גרשון ("לא שמעתי עליו לפני") ועל החסרונות שלו: "אין לי קילר אינסטינקט"

דיאור פישר יודע שללא תצוגת שיא נוספת, מכבי תל אביב תתקשה לנצח מחר (חמישי) בהיכל את ריאל מדריד, קל וחומר שלא בהפרש של 19 נקודות ומעלה - שימחוק את התבוסה במשחק האחרון בין השתיים בספרד.

פישר מציג עד כה עונת יורוליג נהדרת. הוא מעמיד ממוצעים פנטסטיים של 14.8 נקודות (שביעי ביורוליג) ב-69.7 אחוז מהשדה (חמישי ביורוליג), 7.75 ריבאונדים ו-1.83 חסימות (שני במפעל בשתי הקטגוריות) - נתונים שמציבים אותו במקום הראשון של מדד היעילות עם 21.7 נקודות ב-12 משחקים. כעת, רגע לפני המשחק החשוב מול ריאל מדריד, פישר מתכונן לאתגר האמיתי ולמאבק קשה מתחת לסלים. "נהיה חייבים להגיע רגועים למשחק", אומר פישר בראיון לאתר היורוליג, "כל אחד יצטרך לתת מעצמו קצת יותר, כי ריאל היא קבוצה מצוינת עם מאמן גדול, והם רעבים לניצחון לפחות כמונו".

המספרים של פישר בעונתו הראשונה ביורוליג גורמים לדברים להיראות קלים, אבל הוא טוען כי "זה העניין במפעל הזה, שאין פה שום דבר קל. כל ערב אתה מתמודד מול השחקנים הכי טובים שיש. לשמחתי, חבריי לקבוצה לא אנוכיים ומוצאים אותי במקומות הנכונים. גם המאמן שמאמין בי עוזר מאוד".

לא רק הגנה

לפני העונה ציפו במכבי לקבל מפישר בעיקר הגנה חזקה ועזרה בריבאונד, אולם האמריקאי התגלה גם כאס התקפי. "גם החבר'ה שמו לב שאני יכול לקלוע, אבל גרשון הוא זה שדורש ממני להיות אגרסיבי. הוא מכניס לי את זה לראש בכל אימון, כי עדיין אין לי את הקילר-אינסטינקט הזה לחפש את הסל. אני עדיין מעדיף למסור. גם חבריי לקבוצה כל הזמן מבקשים ממני לזרוק. הקרדיט מגיע להם, על חוסר האנוכיות שלהם, ולמאמן, שזיהה את הכישרון שלי".

אגב, זו הפעם הראשונה בקריירה שפישר נאלץ להתמודד עם החלפת מאמנים במהלך העונה. "לא שמעתי על פיני לפני כן", מודה פישר. "החברים שלי לקבוצה שאלו אותי 'אתה רציני?', אבל זו האמת. בהתחלה חששתי שיהיה לי קשה להסתגל, אבל זה רק מראה איזה מאמן גדול שהוא הצליח להבחין ביתרונות של כל אחד מאיתנו".

ביום חמישי מחכה למכבי אתגר קשה בדמותה של ריאל מדריד, ופישר מספר על האווירה האינטנסיבית באימונים. "כל השבוע הייתי מתוסכל באימונים כי החבר'ה רק עושים עליי עבירות כל הזמן", מספר פישר, "זה הסגנון שריאל משחקת - מאוד פיזי וקשוח. אבל אנחנו נצטרך להיות רגועים.

"אנחנו מכירים היטב כל שחקן בריאל, בגלל זה אני כל כך אוהב את את צוות המאמנים שלנו. הם נותנים לנו חמישה דפים עם נתוני סקאוטינג על כל שחקן של היריבה ואנחנו צופים בביצועים שלהם. מהבחינה הזאת אנחנו בהחלט מוכנים למשחק".

פישר אף מגלה היכרות עם ההיסטוריה של המועדונים. "זו יריבות עתיקת יומין בין הקבוצות, ואני יודע שבשנה שעברה מכבי העיפה את ריאל בדרך לפיינל פור", הוא אומר, "אבל יש לנו אוהדים נפלאים, שמעודדים אותנו בטירוף ונותנים 110 אחוז. אני פשוט מרגיש מבורך בסיטואציה שבה אני נמצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully