וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובנטרי העיפה את בלקבורן מהגביע

הקבוצה מליגת המשנה גברה על הרוברס והעפילה לרבע הגמר. סוונסי כבר הוליכה על פולהאם, אבל נכנעה לבסוף 2:1 משני שערים ב-3 דקות

אחרי שצ'לסי, אברטון ומנצ'סטר יונייטד החתימו את הכרטיס שלהן לרבע גמר הגביע האנגלי, הצטרפו הערב (שלישי) גם פולהאם וקובנטרי אליהן, כשניצחו במשחקים החוזרים שלהן, ונשארו בתמונת איצטדיון וומבלי, והגביע הקדוש. מחר תארח מידלסבורו את ווסט האם, ובחמישי תפגוש האל סיטי את שפילמד יונייטד. את תמונת העולות תשלים ארסנל כשתפגוש בחודש הבא את ברנלי.

את ההפתעה של הערב סיפקה כמובן קובנטרי, שאירחה את בלקבורן. השתיים שסיימו בתיקו במשחק הראשון נפגשו בשנית, והפעם, ידה של הקבוצה מליגת המשנה היתה על העליונה. קובנטרי, שהגיעה אחרי ניצחון ליגה על ברמינגהאם המשיכה את התנופה גם בגביע, וניצחה 0:1 את הפייבוריטית. השתיים עברו 56 דקות מאופסות, ואז הגיע ליאון בסט. גונארסון הרים כדור, הגנת בלקבורן חסמה, והכדור הגיע לבסט ששלח את הכדור אל הרשת, ואת קובנטרי לרבע הגמר.

גם הנציגה השניה מליגת המשנה, סוונסי, היתה קרובה מאוד לשלב הבא, אבל היא כשלה בדקות הסיום, והפסידה 2:1 לפולהאם הלונדונית. דווקא הוולשים עלו ליתרון בדקה ה-47, כשג'ייסון סקוטלנד הכניע את שווארצר. אלא שאז הגיעו 3 דקות מכריעות של פולהאם. סיימון דייויס הרים כדור קרן בדקה ה-77 וקלינט דמפסי שם את ראשו וכבש את השיוויון. בדקה ה-80 דייויס שוב עשה בלאגן כשעבר את דייר, הרים כדור לבובי זאמורה שנגח את שער הניצחון, שהעלה את פולהאם לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully