וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "יש לנו סיכוי מצוין לעלות שלב"

מאמן מנצ'סטר יונייטד היה גאה בקבוצתו אחרי התיקו נגד אינטר ובונה על אולד טראפורד לגומלין. מוריניו: "0:0 זאת תוצאה קשה לכולם"

וידאו: רויטרס

מוריניו בונה על מתפרצות

נכון ש-0:0 במשחק הראשון ביניהן משאיר סיכוי גם לאינטר וגם למנצ'סטר יונייטד לקראת הגומלין באולד טראפורד, נכון שהאנגלים לא כבשו שער חוץ הערב (שלישי), אבל הם היו טובים בהרבה מאלופת איטליה והיו יכולים לסגור את הסיפור כבר במחצית הראשונה אילולא החמיצו.

"אני חושב ששיחקנו טוב מאוד", אמר אלכס פרגוסון המרוצה אחרי הסיום, "במחצית השנייה היו 10-15 דקות בהן הם הפעילו עלינו קצת לחץ, אבל ציפינו לזה ודיברנו על זה בחדר ההלבשה. מעבר לכך שיחקנו טוב, טוב מאוד, עם הרבה ריכוז ובגרות".

המאמן הסקוטי הוסיף: "אנחנו משחקים מצוין כרגע ולא משנה מי היריבה. השחקנים הראו את היכולת שלהם, הם נהנו מהאווירה וכאן מתבטאת הבגרות שאני כל כך מרוצה ממנה. ברור שאני מקווה שלא נשלם על זה שלא כבשנו, אבל הגומלין יהיה באולד טראפורד, האווירה תהיה יוצאת מן הכלל ואני חושב שיש לנו סיכוי מצוין לעלות".

"מנצ'סטר יונייטד היא לא בולוניה, וללכת לשחק שם במסגרת ליגת האלופות זה לא כמו לשחק בחוץ בליגה. 0:0 זאת תוצאה שקשה לכולם. אסור לנו להפסיד, אבל להם אסור לסיים בתיקו עם שערים, או שהם יודחו", אמר מוריניו אחרי המשחק, "מנצ'סטר יונייטד עשתה עבודה טובה במחצית הראשונה ואנחנו עשינו עבודה טובה בשנייה. אני לא מצטער על התוצאה, וזה היה מגעיל אם הייתי צריך לצאת לאולד טראפורד ולרדוף אחרי המשחק. במקום זה, אנחנו הולכים כדי לשחק".

מי שהצטיין באינטר היה ז'וליו סזאר, שנדרש לבצע כמה עצירות חשובות מול השחקנים באדום ואחרי המשחק אמר: "אני חושב ש-0:0 זו לא תוצאה רעה והיא בוודאי טובה יותר מ-1:1. אנחנו יכולים לנצל את ההתקפות המתפרצות שלנו באולד טראפורד".

השוער הברזילאי התייחס גם לעמידה שלו מול כמה בעיטות חופשיות מסוכנות של כריסטיאנו רונאלדו: "התאמנתי אתמול עם מריו באלוטלי, שגם לו יש בעיטות חופשיות מסוכנות, כי הכדור של ליגת האלופות שונה מהכדור שאנחנו משחקים איתו בליגה. בכל פעם שנשרקה לטובת יונייטד בעיטה חופשית באזור הרחבה הייתי צריך לשמור על מקסימום ריכוז".

ונגר: "היה מקום לכבוש יותר"

ארסנל הייתה שווה הרבה יותר מ-0:1 הערב נגד רומא, אבל זו הייתה התוצאה בה ניצחה את האיטלקים ושאיתה היא תצא לגומלין באולימפיקו בעוד כשבועיים.

"אני חושב שזו תוצאה טובה", התעקש רובין ואן פרסי, שכבש בפנדל, להישאר אופטימי למרות היתרון השביר, "היו להם הזדמנויות, אבל אני חושב שאנחנו יכולים להיות מרוצים. יהיה קשה ברומא, אבל אני בטוח שאנחנו יכולים לחזור עם תוצאה טובה".

התותחנים היו מעודדים מכך שלמרות החמצות של אבואה ובנדטנר לפחות לא ספגו בבית וקולו טורה הוסיף: "שיחקנו חזק. היה קשה. לא ספגנו והיינו סולידיים וחזקים, אבל יכולנו להשיג יותר".

ארסן ונגר אמר: "שיחקנו טוב אבל היה מקום ליותר שערים. הרגשתי שכשהחזקנו בכדור עשינו דברים טובים, למרות שהתעייפנו במחצית השנייה. סמיר נאסרי היה טוב ומאוד השפיע על המשחק ביחד עם רובין ואן פרסי".

ברומא בטח לא היו מרוצים מההפסד, אבל היו מעודדים מכך שנותר להם סיכוי טוב לעליית שלב. "אני משוכנע שהגומלין ייראה אחרת", אמר מאמן הג'יאלורוסי לוצ'יאנו ספאלטי, "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, אבל בשנייה כבר היינו יותר טובים וזה נותן לנו תקוה לקראת הגומלין. כשדוד פיזארו נכנס הדברים השתנו לטובה והוא הוכיח שהוא כלי חשוב בשבילנו. אנחנו חייבים לשחק יותר על הקרקע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ליסנדרו: "יכולנו לכבוש יותר"

מי שיכולה הייתה להרגיש פספוס הערב הייתה פורטו, שאמנם כבשה שני שערי חוץ ב-2:2 מול אתלטיקו מדריד, אבל הייתה שווה גם ניצחון. "היה לנו את הרעב לנצח אבל שיחקנו מול קבוצה מצוינת, חזקה מאוד פיזית ומאוד מהירה", החמיא מאמן אתלטיקו מדריד, אבל רסינו, ליריבה.

ליסנדרו לופז כבש שני שערי שוויון, אבל ידע שאפשר היה לעשות יותר: "למרות שזו תוצאה טובה, אם היינו יותר חכמים ויותר רגועים מול השער היינו יכולים להבקיע יותר. רצינו לנצח, זו הייתה תוצאה טובה. הכל פתוח עכשיו. הגומלין אצלנו בבית אבל זה יהיה קשה".

מאמן פורטו, ז'סואלדו פריירה, אמר כי התיקו מרגיש לו כמו הפסד, ושלקבוצתו היו אינספור הזדמנויות להכריע את המשחק, ולכבוש את השער השלישי, "אבל היו הרבה דברים חיוביים. זה היה משחק טוב", כך לפי הפורטוגלי.

הנרי משבח את ז'וניניו

ברצלונה המשיכה לא להרשים במיוחד, בטח לא בהשוואה ליכולת המדהימה שלה מהחודשים הקודמים, אבל הפעם היא עשתה את העבודה, עם ה-1:1 בליון ושער החוץ. "עכשיו אני יכול רק להתחרט על כך שלא ניצלנו את כל ההזדמנויות שלנו", אמר מאמן ליון קלוד פואל, "היו לנו דקות ארוכות של שליטה במשחק במחצית הראשונה, ולא ידענו לנצל אותן. ברגעים כאלה אתה חייב לדעת לכבוש את השער השני או השלישי. חבל שבסוף נסוגנו לאחור, אבל גם עם התוצאה הזו המאבק רחוק מלהיות גמור".

פפ גוארדיולה, מנגד, מעדיף לזכור את המחצית השנייה. "אחרי ההפסקה השתלטנו על המשחק, וזה כבר נראה הרבה יותר טוב", אומר הקטלאני, "עכשיו נהיה חייבים להסיק את המסקנות מהמשחק הזה כדי להגיע מוכנים למפגש החוזר".

"אני מוריד את הכובע בפני ליון", אמר כובש שער השוויון, הצרפתי תיירי הנרי, "זה היה משחק ברמה מאוד גבוהה. הם הקשו עלינו את משחק ההתקפה, וידעו לצאת למתפרצות מסוכנות, ולמזלנו, הם לא כבשו עוד שערים. לא קל לנצח קבוצות שיש להן שחקנים כמו ז'וניניו. גם אם היו שלושה שוערים על הקו הם לא היו עוצרים את הגול שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully