וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיקסון וגאדסון חתמו בחיפה

הירוקים התחזקו בשני זרים נוספים לקראת השלבים המכריעים של העונה. הבעלים ג'ף רוזן: "מקווה שהמהלך הזה יקפיץ אותנו צעד נוסף למעלה"

אחרי שסיכמו בימים האחרונים את תנאיהם במכבי חיפה, חתמו הערב (שלישי) מאליק דיקסון ושיין גאדסון באופן רשמי בקבוצה. השניים יחזקו את הקו האחורי הקבוצה שנמצאת במקום השלישי בטבלה לקראת השלבים המכריעים של העונה, וחסרה את דורון פרקינס הפצוע.

הבעלים של הקבוצה, ג'ף רוזן, התייחס להחתמות ואמר:" דיקסון, מעבר להיות שחקן מצוין וסקורר שישפר את משחק ההתקפה שלנו, יוסיף לנו ניסיון ווינריות. גאדסון הוא כשרון בעל שם ואני מאמין בו. נהניתי עד כה מהקבוצה ומהישגיה ואני מקווה שהמהלך הכפול הזה יקפיץ אותנו צעד נוסף למעלה".

דיקסון (33, 188), שהתחיל את העונה במדי זאדאר הקרואטית ושוחרר ממנה בעקבות אי הסתגלות לקבוצה, היה אמור לחתום במדי שירוקי הבוסנית, אך במכבי חיפה העלו ברגע האחרון את הצעתם הכספית והוא חזר לארץ. דיקסון, בוגר מכללת ליטל רוק ארקנסו, הגיע לישראל בתחילת עונת 2004/05 למכבי ראשון לציון של חנוך מינץ, וזכה בתואר מלך הסלים באותה עונה. לאחר מכן עבר לגלאטסראי הטורקית ועונה לאחר מכן שיחק בליגה השנייה בספרד, וגם בשתי הליגות הללו סיים כמלך הסלים. בעונה שעברה היה ספסל בקבוצת החלומות של מיקי דורסמן. דיקסון קלע 10 נקודות בלבד בממוצע למשחק, אך ייזכר בזכות סל הניצחון שלו מול מכבי תל אביב בגמר הפיינל פור.

גאדסון (28, 1.92) הוא בוגר מכללת אוקלוהומה סטייט ושיחק העונה במדי אלבקרקי, מליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה שעברה שיחק גאדסון בארמאני ג'ינס מילאנו האיטלקית ואף השתתף במדיה בשלושה משחקי יורוליג, בהם קלע שבע נקודות בממוצע והוריד 1.3 ריבאונדים. העונה, במדי אלבקרקי, רשם ממוצעים של 17.9 נקודות ו-4.1 אסיסטים למשחק. גאדסון נחשב לגארד מגוון שנוהג לבצע את משחק הפוסט-אפ ברמה גבוהה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully