וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנדרלמוסיה באנדלוסיה

מלאגה הפסידה בבית 78:74 לפרטיזן בלגרד ואיבדה סיכוי לעלות לשלב ההצלבה. צסק"א נקמה בסיינה ודרסה אותה 71:95 במוסקבה

אש היורוליג חזרה הערב (רביעי) לבעור עם המשחק הרביעי בשלב הטופ 16, שהוא למעשה רצף של משחקים חוזרים מלפני שבועיים. במוקד עמד המשחק המרתק בו אירחה צסק"א מוסקבה את סיינה, שהביסה אותה במחזור הקודם באיטליה (56:74), במאבק ישיר על המקום הראשון בבית ח'. אלופת אירופה הוכיחה שכוחה עדיין במותניה עם ניצחון ביתי ענק 71:95 שהבטיח לה את המקום הראשון בבית.

עוד באותו הבית, הביסה ציבונה זאגרב את פנרבחצ'ה/אולקר 64:86 בחוץ והוציאה את הטורקים מתמונת העלייה. בבית ה' לא התקשתה טאו ויטוריה לשחזר את הניצחון הקליל שלה על ארמאני מילאנו בספרד לפני שבועיים גם באיטליה עם 74:107 מוחץ, ואת ההפתעה של הערב, ושל של הטופ 16 בכלל, סיפקה פרטיזן בלגרד,עם 74:78 ענק במלאגה שחיסל את הסיכויים של הספרדים להעפיל לשלב ההצלבה.

צסק"א מוסקבה - סיינה 71:95

כבר לפני המשחק הקודם בין השתיים מדובר היה במשחק גדול, אבל אחרי שהאיטלקים הביסו את אלופת אירופה בטוסקנה, המפגש השני ביניהן עמד בסימן מלחמת עולם. צסק"א הגיע למשחק לא רק כדי לנקום, אלא כדי להשתלט בחזרה על ראשות הבית, אותו היא חלקה עם האיטלקים, ולזכות ביתרון הביתיות לקראת שלב ההצלבה.

ההפסד של הרוסים לפני שבועיים ב-18 הפרש היה הקשה ביותר שלהם בשנות האלפיים,אבל השחקנים של אטורה מסינה הוכיחו לכל המספידים שהם עדיין הקבוצה הכי טובה באירופה, כשמחקו את ההפרש והבטיחו למעשה את המקום הראשון בבית. אחרי מחצית ראשונה צמודה, שהסתיימה ב-44:45 למקומיים, התפוצצה צסק"א ברבע השלישי בו ניצחה 11:32 והפכה את הקרב המאוזן לתבוסה.

מתיאוס סמודיש היה המוציא העיקרי לפועל אצל צסק"א עם 22 נקודות, ג'יי אר הולדן כיכב גם הוא עם 18 נקודות (5 מ-7 מחוץ לקשת), והוסיף שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים. ארזם לורבק וטרייז'ן לנגדון תרמו 14 כל אחד. הנרי דומרקאנט הוביל את המפסידים עם 19 נקודות, טרל מקנטייר הוסיף 15.

פנרבחצ'ה/אולקר - ציבונה זאגרב 86:64

ציבונה המפתיעה ספגה הפסד מאכזב בבית לפנר לפני שבועיים, אבל חזרה לעצמה בגדול עם ניצחון חוץ מרשים בטורקיה שהציב אותה בעמדה טובה להעפיל לשלב הבא. הקרואטים פתחו את המשחק בטירוף וברחו ל-14:28 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה אפילו גרוע יותר מבחינת המקומיים, שקלעו בו 13 נקודות בלבד וירדו להפסקה בפיגור מביך של 49:27.

במחצית השנייה הורידה ציבונה את הרגל מדוושת הגז, ושייטה לניצחון הקליל מבלי להגדיל את הפער. דאבור קוס הוביל את קלעי האורחים עם 19 נקודות, אלן אנדרסון הוסיף 18. אוגוז סבאס ומירסאן טורצ'אן קלעו 13 ו-12 בהתאמה לפנר.

מילאנו - טאו ויטוריה 107:74

הניצחון המפתיע של מילאנו על אולימפיאקוס במחזור הראשון של הטופ 16 נראה רחוק מאוד הערב בבירת האופנה של איטליה, כשטאו הלמה במקומיים ללא רחמים. שבועיים אחרי שניצחו בויטוריה ב-18 הפרש, עשו לעצמם הבאסקים חיים אפילו קלים יותר באיטליה, פתחו מבערים כבר בדקות הראשונות ולא הביטו לאחור.

טיאגו ספליטר הוביל את ההסתערות של טאו, יריבתה האפשרית של מכבי תל אביב בשלב ההצלבה במידה והצהובים יצליחו לסיים במקום השני בבית שלהם, עם 19 נקודות, איגור ראקוצ'ביץ' צלף 16 משלו. הוליס פרייס קלע 15 למילאנזים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מלאגה - פרטיזן בלגרד 78:74 (לאחר הארכה)

על הנייר, מפגש בין מלאגה לפרטיזן מוקדם יותר העונה, ועוד בספרד, היה אמור להיות בכיס של שחקניו של אאיטו. אלא שדווקא שלב הטופ 16 והתקופה האחרונה לא היטיבו עם מלאגה, שנפלה למאזן 2:1, הודחה מהגביע הספרדי, והייתה חייבת ניצחון ביתי כדי לשמור על סיכוייה להעפיל לשלב הבא. אבל הסרבים הצעירים והמוכשרים הדהימו עם ניצחון ענק באנדלוסיה שסיים את העונה של מלאגה מוקדם בהרבה מהצפוי.

פרטיזן נלחמה ונלחמה במשך כל 40 הדקות, גם כשהירוקים ברחו ברבע השלישי, והצליחו לכפות הארכה, בה רעדו למקומיים הרגליים מהלחץ והם איבדו את הראש ואת העונה האירופית. סטפן לאזמה בלט עם 20 נקודות אצל האורחים, בוניפנסה אנדונג קלע 14 למלאגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully