וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים של נהריה פתחו בשביתה

במחאה על כך שלא קיבלו את משכורות חודש ינואר לא התייצבו השחקנים לאימון, בעצה אחת עם ארגון השחקנים. היו"ר סבג: "מבין אותם"

השחקנים הישראלים של עירוני נהריה פתחו הערב (שלישי) בשביתה ולא התייצבו לאימון הקבוצה. השחקנים - רביב לימונד, יוגב אוחיון, ניצן חנוכי, רוברט רות'בארט, דניאל גור אריה וערן סעודאי - הגיעו לאימון אך החליטו בעצה אחת עם ארגון השחקנים למחות על כך שלא קיבלו את משכורות חודש ינואר בעקבות הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה הקבוצה ולא עלו לפרקט. בעקבות כך הוחלט בקבוצה לבטל את האימון. היו"ר, אבי סבג, התייחס למצב ואמר: "אני בהחלט לא כועס על השחקנים ומבין אותם. מדובר בסיטואציה לא קלה".

ניר אלון, יו"ר איגוד השחקנים, אמר: "הוצאנו מכתב מתאים ואנחנו עובדים בהתאם לחוק. אין לנו מטרה לעשות משהו לא חוקי. הכוונה היא לזעזע. זה לא העניין של האיחור בשבועיים-שלושה, ראשי הקבוצה הצהירות בתקשורת שיש חוסר ודאות להמשך הקבוצה. אם הם היו אומרים 'בואו נשב ונדבר' אז זה בסדר אבל זה לא המצב. הם אומרים שהחובות הם בגדר חובות אבודים, ולכן צריך לפעול ולפעול מהר ולהציל את העונה הזאת. כל המעבר של שחקנים לקבוצות אחרות יעשה בתיאום איתנו והנהלת נהריה".

לפני פתיחת האימון נאספו 12 אוהדים של הקבוצה שבאו להביע מחאה על המצב, אליהם יצאו המאמן יעקב ג'ינו והמנכ"ל אילן ועקנין, שאמר להם: "אני כמוכם מקווה רק שתהיה קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully