וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א מקווים שיבוריאן יהיה כשיר לדרבי

24.2.2009 / 17:34

החלוץ הפצוע חזר לאימונים מלאים על חבריו ובקבוצה ינסו להכשירו למשחק מול האדומים בעוד שבועיים. יחיאל יחליף את ז'אן מול אשדוד

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (שלישי) אימון ופתחו למעשה בהכנות לקראת משחק החוץ מול מ.ס. אשדוד בשבת. במכבי מייחסים למשחק חשיבות רבה, שכן הפסד נוסף עלול לסבך את הקבוצה בחלק התחתון של הטבלה ובכל מקרה רוצים במועדון לחזור עם הנקודות ובעיקר עם בטחון לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב במשחק שיינעל את הסיבוב השני שבוע לאחר מכן.

המנג'ר אבי נמני יחסר בשבת את ליאור ז'אן המורחק, ומי שיחליף אותו בחוליית ההגנה הוא הבלם אבי יחיאל, שסיים לרצות בעצמו עונש הרחקה בעוון הכרטיס האדום שקיבל בדרבי הגביע. באימון היום נטלו חלק כל שחקני הקבוצה למעט הקשר דן רומן.

מי שמגביר לאחרונה את קצב האימונים הוא החלוץ איליה יבוריאן שהחלים כמעט לחלוטין מהשבר בזרועו וכעת הוא עורך אימונים מלאים עם שאר חבריו. על פי האימונים האחרונים נראה שיבוריאן חזר לעצמו והוא אפילו מרבה לכבוש במשחקונים הפנימיים שנערכים בקרית שלום. במכבי מקווים שיבוריאן יהיה כשיר לקראת המשחק מול האדומים בעוד כשבועיים.

הקשר דור מלול, שלא היה בסגל הקבוצה במשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת האחרונה, חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה הבוגרת והוא צפוי לשוב לסגל לקראת המשחק באשדוד.

החלוץ יניב עזרן, שנותח בהצלחה בברכו אצל פרופסור מרטנס בבלגיה, הגיע היום לקרית שלום וצפה מהצד בחבריו לקבוצה. עזרן עבר ניתוח שבו נוקזו נוזלים רבים שגרמו לדלקות בתוך ברכו, דבר שגרם לכאבים עזים והשבית אותו בחצי השנה האחרונה. כעת מצפה לחלוץ תקופת החלמה של כחמישה חודשים ובמכבי מקווים שעזרן יהיה כשיר לקראת פתיחת האימונים לעונה הבאה.

עזרן אמר היום לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מרגיש טוב, עברתי את הניתוח אצל פרופ' מרטנס בשבוע שעבר וחזרתי בסוף השבוע ארצה. יש לי עוד קצת כאבים מהניתוח אבל זה בסך הכל משתפר. אני שמח שעברתי את הניתוח כדי שאוכל להתחיל בשיקום, לחזור כמה שיותר מהר למגרשים ולעזור לחברים שלי. אני מאמין שאם הכל יהיה בסדר אוכל להתחיל את העונה הבאה כמו כולם. אני רוצה להודות למכבי ת"א על התמיכה והסיוע בניתוח, בטיפולים שקדמו לו ובכלל על כל מה שעשו ועושים כאן עבורי.כרגע אני רוצה רק לחזור לעצמי כמה שיותר מהר ולהחזיר במגרש למועדון ולאוהדים הנפלאים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully