וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד החתימה את קנדי ווינסטון

הגארד ששיחק בטורקיה ורשם ממוצעים של 10.3 נקודות ו-5 ריבאונדים יחליף את הוסלי ששוחרר. ואן דר שפיגל: "יד אליהו האולם הכי קשה"

ריאל מדריד ממשיכה בהכנותיה לקראת המאבק הקריטי מול מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי, ולאחר ששיחררה את קווינטון הוסלי, החתימה היום (שלישי) את הגארד קנדי ווינסטון, ששיחק העונה בטלקום אנקרה הטורקית. הוסלי שוחרר לאחר שעבר עבירת משמעת, ומהקבוצה הספרדית נמסר: "ריאל מדריד רוצה להודות לקווינטון הוסלי על העבודה שעשה לאורך העונה, ולאחל לו הצלחה בהמשך הקריירה", בהצהרה מנומסת וקורקטית מאוד. ווינסטון, 1.97, שיגיע במקומו הוא בוגר מכללת אלבמה, בה רשם בעונתו האחרונה 17.9 נקודות, והוחתם ב-2005 על ידי הממפיס גריזליס ב-NBA. עם זאת, הגריזליס שיחררו אותו בהמשך העונה מבלי שהשחקן יערוך אפילו הופעה אחת.

בקבוצתו הטורקית השיג ווינסטון ממוצעים של 10.3 נקודות ו-5 ריבאונדים. "זאת קבוצה נהדרת ומוכרת מאוד ברחבי אירופה", אמר ווינסטון, שעשוי לערוך הופעת בכורה ביד אליהו כבר השבוע. "זה לא קל להצטרף לקבוצה באמצע העונה, אבל אני מכיר את השחקנים בריאל והכל יהיה פשוט יותר. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה לנצח ולזכות באליפות". לגבי האפשרות שישחק מול הצהובים ביורוליג במשחק הקרוב, אמר ווינסטון: "אם המאמן חושב שאוכל לעזור בתל אביב, אשחק".

סנטר ריאל, תומאס ואן דר שפיגל, הגיב לקראת המשחק החשוב באתר הרשמי של היורוליג. "זה השלב בו כולם מתחילים את החישובים לקראת סיום משחקי הטופ 16", אמר הסנטר הבלגי. "אבל עם המאזן שלנו (0:3), הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא להתעסק בחישובים. המטרה שלנו צריכה להיות אך ורק לסיים במקום הראשון, כדי לזכות ביתרון ביתיות בשלב ההצלבה ולהיעזר באוהדים שלנו שתמכו בנו יותר מתמיד במשחקים האחרונים".

בהמשך אמר ואן דר שפיגל: "בתקופה הזו של השנה נזכרים עד כמה הקהל חשוב, לאור העובדה שאנחנו משחקים השבוע בהיכל נוקיה, שהוא כנראה האולם הכי קשה ביורוליג, יחד עם אולם פיוניר בבלגרד. נצטרך להיות יותר ממוכנים מנטלית כדי להוציא תוצאה חיובית. עבורי האולם הזה תמיד מזכיר זכרונות איומים, מהתבוסה שחטפתי שם עם בולוניה בגמר ב-2004. זה היה יותר מסתם הפסד. אני חושב שמכבי נתנה באותו ערב את אחת התצוגות הגדולות בהיסטוריה של היורוליג, וחבל שאני הייתי בצד השני".

"אני בטוח שאחרי הניצחון שלנו ב-19 נקודות מולם לפני שבועיים מכבי תכין לנו קבלת פנים חמה", הוסיף הסנטר. "הקבוצה היחידה שניצחה השנה בתל אביב הייתה מלאגה, כך שנצטרך הופעה מצוינת מכולם כדי לעשות זאת בעצמנו ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully