וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל שבדיה למפגש הדייויס נגד ישראל

מאטס וילנדר הציב את רנקוויסט, לינדשטדט, אספלין וברטה ברשימה, שעשויה להשתנות עד להגרלה. סלע, לוי אוקון ורם ייצגו את ישראל

ביורן רנקוויסט, רוברט לינדשטדט, סימון אספלין ודניאל ברטה. אלה שמותיהם של ארבעת הטניסאים השבדים, נגדם תתמודד נבחרת הדייויס של ישראל ב-6 במארס. הקפטן השבדי מאטס וילנדר ודאי ציפה להרכב אחר, אבל היעדרותם של רובין סודרלינג (22 בעולם) ותומאס יוהנסון (160 בעולם) הפצועים, אילצה אותו להציב סגל חלש יותר, כזה שמותיר לישראל סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא בבית העליון. עם זאת, יש לציין כי הסגל הזה אינו סופי, ולפי חוקי התחרות מותר לקפטנים להחליף שני שחקנים מתוך הארבעה, שעתיים לפני הגרלת המשחקים שתיערך ביום חמישי ה-5 במארס.

שחקני הדייויס של ישראל, בראשות הקפטן אייל רן, הם: דודי סלע, הראל לוי, אנדי רם ונועם אוקון. עדיין לא ידוע אם שבדיה תארח במאלמו או בבירה שטוקהולם, אך נוכח סגל שחקני המארחת ברור כי המשימה העומדת בפני הישראלים היא פחות מורכבת. המדורג הבכיר ביותר בשורות השבדים הוא ביורן רנקוויסט (218 בעולם). הזוג השבדי שיתמודד נגד אנדי רם ונועם אוקון הוא סימון אספלין (24 בעולם בדרוג הזוגות) ורוברט לינדשטדט (18 בעולם בדרוג זוגות). השבדי הרביעי בנבחרת הוא דניאל ברטה בן ה-16 הבלתי מדורג, אך ספק רב אם אכן יהיה בסגל גם בהגרלת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully