וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה בוחבוט מחוץ למחזור הקרוב

לא שובץ בשל טעותו במשחק בין מכבי ת"א להפועל פ"ת. מאיר לוי ישפוט במשחק בין בית"ר למכבי נתניה, קינן במפגש בין ק"ש לחיפה

ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום (שלישי) את שיבוץ השופטים למשחקי המחזור ה-21 בליגת העל ובליגה הלאומית. השם הבולט שחסר ברשימה הוא של משה בוחבוט, שעתיד לתת דין על ניהול משחקו בשבת האחרונה בין מכבי תל אביב להפועל פתח תקוה. כזכור, בדקות הסיום, בוחבוט העניק למלאבסים פנדל שלא היה.

מאיר לוי ינהל את המשחק המרכזי של המחזור ה-21, בו בית"ר ירושלים תארח את מכבי נתניה לקרב צמרת מרתק בטדי (שני, 20:50). אסף קינן ישפוט את מפגש הקצוות בין עירוני קרית שמונה למוליכה מכבי חיפה (שבת, 17:15). המשחק המוקדם של המחזור יתקיים בבלומפילד, בין בני יהודה למכבי פתח תקוה (שבת, 15:00), ובו ישפוט שי שטרית. מאוחר יותר ייערך בבלומפילד משחק נוסף בו תתעמת הפועל תל אביב עם בני סכנין (שבת, 19:30), ואותו ישפוט חיים יעקב. לירן ליאני ישרוק במפגש בין מ.ס אשדוד למכבי תל אביב, שיתקיים באיצטדיון הי"א (שבת, 19:15). אלי חכמון ינהל את המשחק באורווה, בין הפועל פתח תקוה להכח עמידר רמת גן (שבת, 19:00).

המשחק המסקרן בליגה הלאומית בין הפועל באר שבע להפועל עכו (שישי, 14:30), ינוהל על ידי זיו אדלר. חלים זטמה ישפוט במשחק בין הפועל חיפה להפועל בני לוד (שני, 18:00).

יתר משחקי המחזור ה-21 בלאומית:

הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים (שישי, לויטה, 14:30, איתן שמואלביץ')
מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת (שישי, הרצליה, 14:30, אשר כהן)
עירוני קריית אתא - עירוני רמת השרון (שבת, 14:30, לירן וקסברגר)
הפועל רמת גן - הפועל רעננה (שני, המכתש, 14:30, איברהים אבו-זעילה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully