וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה בולודה: "נביס את ליברפול 0:3"

נשיא ריאל מדריד, ויסנטה בולודה, בטוח שקבוצתו תעפיל לשלב הבא בצ’מפיונס. אריגו סאקי: ”יובה מאוזנת מצ’לסי, רומא עדיפה על ארסנל”

בשנתיים האחרונות הקבוצות האנגליות זוכות לעדנה בכדורגל האירופי, שהגיעה לשיאה בגמר ליגת האלופות אשתקד, אז מנצ'סטר ניצחה את צ'לסי במפגש כל-אנגלי. מילאן יכולה להתהדר בגביע אותו הניפה ב-2007, אבל בשנתיים האחרונות הקבוצות האיטלקיות קצת קרטעו בשלבים הגבוהים של ליגת האלופות ואופ"א.

אירופה נערכת לעימות המשולש בין האיטלקיות לאנגליות בשמינית גמר ליגת האלופות. אינטר תארח הערב (שלישי, 21:45, ערוץ 5), רומא תצא למשחק חוץ בלונדון, נגד ארסנל (21:45, ספורט 2) ומחר תתארח יובנטוס אצל צ'לסי (21:45, ערוץ 5+). לכבוד המפגשים המרתקים, העיתון האיטלקי "אל ג'ורנו" פנה למאמנה לשעבר של מילאן ונבחרת איטליה, אריקו סאקי, כדי שינתח את המשחקים.

"העימותים כוללים קבוצות שכוחן בקבוצתיות שלהן ולא הפעולות האישיות תנצחנה עבורן". סאקי התייחס למפגש היחיד שהוא בין אלופות בשלב שמינית הגמר: המשחק בין אינטר למנצ'סטר יונייטד. "אלו שתי קבוצות שנמצאות בכושר טוב בליגות שלהן, ובעלות סגל שחקנים מצוין. שחקניו של מוריניו יצטרכו לכפות עצמם על היריבה ולא לחכות לה מאחור, אחרת הם ינהגו בניגוד לאופיים. הסיכויים הם 50:50".

אגב, בניגוד לסאקי, אדריאנו די בטוח שאינטר תחלוף על פני אלופת אנגליה. "אני חושב שהמנצחת במפגש הזה תזכה גם בליגת האלופות", אמר הברזילאי ל"קוריירה דלו ספורט", "אל תשאלו אותי מדוע", המשיך, " אבל אני חושב שזלאטן איברהימוביץ 'ואני נדיח את יונייטד, אני מרגיש את זה. שנינו חזקים, טכניים וננסה להפחיד את ההגנה שלהם".

לגבי המשחק בו יובה תתארח בצ'לסי, אמר סאקי: "שאלת המפתח היא האם חוס הידינק יצליח לפוגג את המתח ולסלק את הדם הרע שזורם במועדון. לדעתי ליובנטוס יש סיכוי טוב יותר לעבור שלב, והם יראו זאת כבר בפתיחת משחקם נגד צ'לסי בלונדון. יובנטוס מאוזנת, גם מבחינת כדורגל וגם מבחינה מנטלית, וזה הופך אותם לפייבוריטיים מול צ'לסי, שמגיעה במצב לא פשוט למשחק".

בסיום הראיון התייחס סאקי לעימות בין הג'אלורוסי מהאולימפיקו לתותחנים של ארסנל: "במשך שנים שתי הקבוצות שיחקו כדורגל נהדר ומהנה, שגרם עונש לא רק לאוהדים אלא לכולם. עתה הן נמצאות בתקופת מעבר, ארסנל לא יציבה ולכן אני חושב שרומא עדיפה. מדוע? יש להם סוג של ערך מוסף שאין לארסנל".

בולודה: "נזכה השנה באליפות ספרד ובאליפות אירופה"

חוץ מהמפגשים בין האיטלקיות לאנגליות, מצפה לנו ביום רביעי קרב גדול בין שתי אלופות אירופה לשעבר, ריאל מדריד וליברפול (21:45, ספורט 5). אלופת ספרד התאוששה, ולאחרונה מפגינה כדורגל מצוין שמניב תוצאות בהתאם. השערים הרבים והניצחונות גרמו לנשיא ריאל החדש והזמני, ויסנטה בולודה, לצאת בהצהרה רברבנית: "המשחק נגד ליברפול יהיה גדול, ואני חושב שנביס אותם 0:3 בסנטיאגו ברנבאו. במשחק הגומלין באנפילד הם יבקיעו נגדנו, אבל ינצחו רק 1:2".

לא ברור על איזה כדור בדולח מסתמך בולודה, אבל לא נראה שמישהו במשרדי אופ"א יבטל את המפגש בין השתיים על סמך הצהרתו הבוטחת. "כבר אמרתי שאנו נזכה השנה באליפות ספרד ובאליפות אירופה", המשיך בולודה לפזר הבטחות, "אבל לא משנה אם נזכה בדאבל או לא, אני לא אמשיך לכהן בתפקידי כנשיא מעבר לעונה זו". הנה אחד, שמכוון גבוה ומסיק מסקנות באשר להתנהלותו יותר מהר מכל אחד אחר.

"בוערת בי התשוקה להביס את ליברפול", אמר שחקן הבלאנקוס, אריאן רובן, לקראת המשחק. להולנדי יש זיכרונות לא כל כך נעימים מהימים בהם שיחק נגד ליברפול במדי צ'לסי, בחצאי הגמר של השנים 2004/05 ו-2006/07. "הם קבוצה חזקה, וכששיחקתי בצ'לסי לא אהבתי לשחק נגדם. הייתי מעדיף את מנצ'סטר יונייטד או ארסנל, כי ליברפול יודעת לשחק כדורגל טוב, היא פיזית, טקטית, עובדת קשה ורצה המון".

רובן גם התייחס לגומלין הצפוי באנפילד, ולא נשמע מודאג: "לא תהיה בעיה לשחק שם, הרבה יהיה תלוי בתוצאות המשחק הראשון. עלינו להימנע מלספוג שערים בבית, כדי שלא נסבול שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully