וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים על ההפרש

מכבי ת"א מארחת את ריאל כשהיא יודעת שמעבר לניצחון היא זקוקה לניצחון ב-19 הפרש. והנה עוד כמה המלצות משאר משחקי היורוליג ברביעי וחמישי

משחק מספר 30: צסק"א מוסקבה – סיינה (9+). הרוסים מגיעים אחרי המכה הקשה שספגו בסוף השבוע כשהודחו בשלב חצי גמר הגביע הרוסי, אך הם נחושים להשלים את המשימה שעומדת לנגד עיניהם: העפלה להצלבה. צסק"א, שהפסידה פעם אחת בשלב הטופ 16 במחזור האחרון לסיינה (74:56) תעשה הכל להוכיח שזו מעידה חד פעמית, אך נראה שדווקא סיינה היא זו שתסיים עם ידה על העליונה, או לפחות לא תפסיד בתשע הפרש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 31: פנרבחצ'ה אולקר – ציבונה זאגרב (8+). שתי הקבוצות יודעות היטב שזו אולי ההזדמנות האחרונה שלהן להמשיך הלאה, כאשר זו שתנצח תקבל מקדמה מצוינת לקראת השלב הבא. השתיים ניצחו רק פעם אחת בשלושת המשחקים שלהן אך במפגש הקודם בין השתיים, שנערך במחזור האחרון של היורוליג, ניצחו הטורקים בהפרש של עשר. גם הפעם אף קבוצה לא תצליח לברוח, אך הערכה שלנו היא שציבונה לא תפסיד ביותר מ-8. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 32: מילאנו (6+) – טאו ויטוריה. אחרי שהניפה את הגביע בספרד, טאו ויטוריה מגיעה נחושה להשלים את המשימה גם ביורוליג. בטאו יודעים שניצחון יסדר להם כמעט בוודאות את הכרטיס לשלב הבא. לשתי הקבוצות יש מאזן של שני ניצחונות והפסד, אך הבדלי הרמות נראו היטב במפגש האחרון בין השתיים, שהסתיים בניצחון ב-18 הפרש לספרדים בספרד. מילאנו הפעם תהיה קרובה יותר, אך עדיין תפסיד. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 33: מלאגה – פרטיזן בלגרד (9+). אחרי שלושה מחזורים קשה להאמין שדווקא מלאגה נמצאת במקום נחות יותר מפרטיזן בלגרד בבית, אך כנראה שהיוצרות יתהפכו לאחר המפגש בין השתיים. פרטיזן, שניצחה את רומא, עשתה את זה גם מול מלאגה במפגש האחרון בין השתיים כאשר הצליחה לנצח בהפרש של נקודה. הפעם נראה שמלאגה תגיע נחושה יותר כדי להשלים את העבודה, אך היא לא תנצח ביותר מתשע. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 69: מכבי תל אביב – ריאל מדריד (5+). כרגע נראים סיכוייה של מכבי תל אביב להמשיך לשלב הבא כקלושים, אך הצהובים כבר הראו לנו בעבר שמוקדם להספיד אותם ועד שזה לא נגמר אז זה לא נגמר. כעת הם מארחים את ריאל מדריד בבית למשחק קשה מאין כמוהו, כשהם יודעים שמעבר לניצחון הם חייבים לשחק על ההפרש. ולמרות זאת, קשה לראות אותם משיגים ניצחון ב-19 הפרש. אנחנו הולכים על ניצחון מינימלי. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully