וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לדבר האמיתי

אחרי הפגרה הארוכה, ליגת האלופות חוזרת עם מפגשי שמינית הגמר ומספקת לא מעט עניין. לכבוד שני ימי החג הכנו לכם שני טורים עם ההמלצות שלנו

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.956 (10 ש"ח יניבו 80 ש"ח)

משחק מספר 1: אינטר – מנצ'סטר יונייטד. ז'וזה מוריניו חוזר לבמה שבה לא הצליח אף פעם להשאיר חותם אמיתי, אך איכשהו יש הרגשה שהפעם הוא הולך להגיע רחוק. מאמן אלופת איטליה מגיע אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים והוא רעב לטרוף את היונייטד, שמצידה מגיעה רגועה מהליגה ונינוחה להגן על התואר שלה. אנחנו הולכים על תיקו במשחק הראשון. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 7: ליון – ברצלונה. אחרי מחזורים ארוכים של גמגום, אלופת צרפת חזרה לעצמה בשבועות האחרונים ומגיעה להתמודדות החשובה נגד ברצלונה עם שלושה ניצחונות רצופים ועם המקום הראשון בליגה. ברצלונה בסוג של משברון בליגה שהיא מקווה לצאת ממנו כמה שיותר מהר, אך נראה שהוא לא ישפיע עליה כעת יותר מידי. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 12: ארסנל – רומא. התותחנים של ארסן ונגר איבדו את זה בליגה וממשיכים לאבד גובה אחרי שבמחזור האחרון באנגליה הם סיימו פעם נוספת בתיקו, הרביעית ברציפות, הפעם נגד סנדרלנד. משהו לא טוב על ארסנל, ומנגד משהו מצוין עובר על רומא, שמתקדמת בטבלה אחרי פתיחת עונה רעה ופתאום מדגדגת אפילו את המקום הרביעי. אנחנו מעריכים שארסנל תתעורר כעת, במאני טיים. ההימור: 1 (1.7)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.276 (10 ש"ח יניבו 123 ש"ח)

משחק מספר 34: ספורטינג ליסבון – באיירן מינכן. אין ספק שבאיירן מינכן נמצאת בסוג של משבר. האלופה הגרמנית ממשיכה לאבד גובה בליגה שלה ונשרה בסוף השבוע האחרון למקום הרביעי אחרי שהפסידה 2:1 לפ.צ. קלן ובכך הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת משחקיה האחרונים בליגה. למזלה הרב היא פוגשת יריבה נוחה להתאושש מולה, ונראה שהיא תעשה זאת. ההימור: 2 (2.2)

משחק מספר 39: צ'לסי – יובנטוס. הכחולים של חוס הידינק השיגו ניצחון בכורה בעידן ההולנדי במחזור סוף השבוע כשגברו 0:1 על אסטון וילה, אך ברור שעדיין זה רחוק ממה שהם היו רגילים ומה שהם מצפים מעצמם. כעת הם פוגשים את יובנטוס של אלסנדרו דל פיירו באחת המשוכות הקשות ביותר בשלב הזה. אנחנו מעריכים שהמפגש הראשון יסתיים בתיקו. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 44: ריאל מדריד – ליברפול. ריאל היא ללא ספק ההפתעה הנעימה של החודש האחרון. אחרי שנראה היה שהאליפות בספרד סגורה, הגיחה לה ריאל והחלה במהפך שנמשך גם בסוף השבוע האחרון. כעת היא פוגשת את האדומים של רפא בניטז, שמתחילים להתרחק מתואר האליפות בארצם, אך יהיו מאוד שמחים לדבר חזק בצ'מפיונס. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully