וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין סודרלינג לא ישחק נגד ישראל

בשורה משמחת לנבחרת הדייויס הישראלית ומכה קשה לשבדים, אחרי שהמחבט מספר 1 שלהם הודיע כי יחמיץ את המפגש בגלל פציעה

כאילו שחסרות צרות לנבחרת הדייויס השבדית, לקראת המפגש נגד ישראל בסיבוב הראשון בבית העליון ב-6 למארס. בזמן שהשבדים חושבים אם להזיז את המפגש ממאלמו לבירה שטוקהולם כדי שיהיה קהל באיצטדיון, הודיע המחבט הבכיר שלהם, רובין סודרלינג, כי ייעדר מההתמודדות.

סודרלינג, המדורג 22 בעולם, נפצע בטורניר ממפיס שבו הפסיד כבר בסיבוב הראשון. המחבט השבדי הבכיר פירסם היום (שני) הצהרה לתקשורת המקומית בה נאמר: "זו החלטה קשה כי אני יודע כמה המשחק הזה חשוב לנבחרת השבדית, אבל אני חייב לשמור על הבריאות שלי כדי לדאוג לקריירה שלי".

סודרלינג היה פצוע גם במפגש גביע הדייויס בישראל בשנה שעברה, אלא שמי שהציל את השבדים אז היה תומאס יוהנסון, שגם הוא פצוע הפעם וייעדר מהמפגש. הפציעות האלה מעמידות את הנבחרת של הקפטן מאטס וילאנדר במצב נוראי ובחוסר ודאות. למעשה, המחבט הבכיר ביותר בשבדיה שיוכל לשחק נגד ישראל הוא יונאס ביורקמן (166 בעולם) שיחגוג בקרוב 37 חורפים ופרש מפעילות בסבב המקצועני. מלבדו, הטניסאי הבכיר ביותר שנשאר לשבדים הוא ביורן רנקוויסט, המדורג 218 בעולם. רנקוויסט ככל הנראה יהיה אחד משני שחקני היחידים, כששאר השחקנים בסגל יהיו מן הסתם כאלה שמדורגים נמוך מאוד בדירוג העולמי.

הראל לוי, המחבט הישראלי מספר 2, הודח היום בסיבוב הראשון של טורניר הצ'לנג'ר בוולפסבורג (על סך פרסים של 30 אלף יורו). לוי הפסיד לדניאל ברנדס הגרמני (3 בטורניר) 7:6, 6:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully