וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה שלנו היא קודם כל להגיע לפיינל פור"

23.2.2009 / 21:40

אבי אשכנזי חזר להביט קדימה אחרי הניצחון בחולון. מזרחי: "מקווה שהמזל שחסר לנו יבוא עם דיקסון". פרנקו התפרץ על השופטים בסיום

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה המתיקה הערב (שני) במעט את האכזבה הגדולה מההפסד להפועל חולון בגמר הגביע עם ניצחון חוץ 75:82 על אותה חולון במשחק שסגר את המחזור ה-14 בליגת העל. עדיין ללא מאליק דיקסון שצפוי לחתום בקבוצה מחר, חיזקה חיפה את אחיזתה במקום השלישי בטבלה, והרחיקה את האלופה, שחסרה את לואיס פלורס החולה, ממאבקי הצמרת הגבוהה.

אבי אשכנזי, שהתעמת במהלך המשחק עם כמה מאוהדי חולון ושוב התלונן על רמת השיפוט, אמר בסיום: "מה שקורה באיגוד השופטים יותר רע מההתפרצויות שלי ושל דני. מכניסים שם את הראש לחול. אבל בכל זאת אני רוצה להגיד שהם לא הכריעו את המשחקים, לא היום, לא את הגמר ואף משחק אחר שלנו העונה. גם אם תשאלו את השופטים הם יגידו לכם שיש להם תקופה קשה מאוד שהם לא זוכרים כמוה".

לגבי השינויים בסגל של חיפה אמר אשכנזי: "עשינו את השינויים כי ידענו שדורון פרקינס יחזור לכשירות רק אחרי תום מועד ההעברות, ואנחנו לא יודעים באיזה כושר הוא יהיה אז. הבעלים הציע לנו לעשות שינוי והסכמנו. לא נישאר עם כל כך הרבה שחקנים בסגל. המטרה שלנו שהיא קודם כל להגיע לפיינל פור, ולהביא 5,000 צופים להיכל נוקיה".

משה מזרחי: "אנחנו קבוצה חזקה עם אופי, לא פשוט לשחק מול קבוצה כזאת, אבל אנחנו חזקים ולא נשברים. אני שמח שהמשחק הלך לכיוון שלנו, אני מקווה שהמזל שהיה חסר לנו יבוא עכשיו עם מאליק דיקסון".

דני פרנקו, שהתפרץ על השופטים עם סיום המשחק, אמר: "בשיפוט יש סגנונות, לשחקנים קשה להתאים את עצמם לסגנון השיפוט. כל שופט רואה את המשחק בצורה שונה. העבודה שלנו כמאמנים היא להתאים את עצמנו לשופטים. בסיום כעסתי על פאול שעשו על יהוא אורלנד ולא שרקו". לגבי המשך הדרך של חולון אמר פרנקו: "כרגע אני לא חושב את מי אני רוצה לסיים בפלייאוף או באיזה מקום אני אסיים, אלא רק להגיע לפלייאוף".

ליאור שגב: "מאכזב מאוד, אנחנו לא מסתכלים על העובדה שלואיס פלורס חסר. אנחנו קבוצה, ואם אני צריך להיכנס לרוטציה, אז אני צריך לעשות את זה. חיפה הרימו את עצמם אחרי הגמר, וגם אנחנו הראינו אופי. חבל, כי המשחק היה צמוד והמהלכים בסוף הלכו לכיוון שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully