וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצות סוסים: אלעד יניב סיים שישי בספרד

הרוכב הישראלי חזר להתחרות אחרי היעדרות של ארבעה חודשים בשל פציעת סוסו, ונראה שהוא מתקרב למאיה הראשונה בעולם

אחרי ארבעה חודשים בהם היה מושבת מאימונים בשל פציעה בגיד רגלו של הסוס ליברטי, חזר רוכב הסוסים הישראלי אלעד יניב להתחרות. סוף השבוע הוא השתתף בתחרות הראשונה מבין ארבע תחרויות ב-ווחר דה לה פרונטרה בדרום ספרד.

יניב וליברטי חזרו בגדול, ודורגו במקום השישי בגרנד פרי, מה שזיכה את הרוכב הישראלי ב-25 נקודות דרוג, שיעזרו לו לשמור על מיקומו בדרוג העולמי, 114. בסוף השבוע הקרוב תתקיים תחרות נוספת באותו מקום, תצוגה דומה תקפיץ את אלעד חזרה אל 100 הטובים בעולם בקפיצות ראווה.

"המטרה שלנו השנה היא להגיע במצב הטוב ביותר לאליפות אירופה שתתקיים באוגוסט באנגליה" אומר גדעון יניב, אביו של אלעד. "זה בהחלט מעודד שאחרי ארבעה חודשים ללא תחרויות, אלעד וליברטי חוזרים בכזה כושר. חשוב שיבינו שרוכבים אחרים במאייה הראשונה בעולם עושים זאת בזכות שניים ושלושה סוסים ורק במקרה שלנו, אלעד עושה את זה עם סוס אחד בלבד, מכאן שהיישג גדול עוד יותר".

המטרה הרחוקה יותר של יניב היא להשיג כרטיס כניסה למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. כדי להצליח בכך הוא חייב לטפס לסביבות המקום ה-50 בעולם, - על פי הקריטריון של הוועד האולימפי הישראלי, משימה קשה מאוד בנתונים הקיימים, אבל בהחלט אפשרית, אם כי על פי הוועד האולימפי הבינלאומי התנאים קשוחים פחות.

יניב הוא רוכב ותיק, ב-1999 הוא דורג במקום ה-16 בעולם לנוער וב-2003 במקום ה-70 בעולם לבוגרים. בחודש אוקטובר 2008 הצליח יניב להיכנס שוב אל תוך המאייה הראשונה מהמקום ה-105 למקום ה-95 עם 875 נקודות דרוג. בארבעת החודשים בהם לא התחרו הדרדר יניב אל המקום ה-114 בעולם ועכשיו כך הוא מקווה מתחילה שוב העלייה בדרוג. כ-4,000 רוכבים וסוסים מדורגים בדרוג העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully