וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "אלמלא ראניירי, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי"

קשר צ'לסי הרעיף שבחים על מאמן יובנטוס, שצירף אותו מווסטהאם ועימו ייפגש ברביעי: "אני אוהב את האיש". ג'רארד בסגל ליברפול לקראת ריאל

יומיים לפני המשחק הראשון בין צ'לסי ליובנטוס במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, התפנה קשר הכחולים, פרנק למפארד להרעיף שבחים על קלאודיו ראניירי, מאמן יובנטוס והאיש שהביא אותו לסטפמורד ברידג' מווסטהאם ב-2001, תמורת 11 מיליון ליש"ט.

"הרגשה מיוחדת לפגוש את קלאודיו שוב, אני פשוט אוהב את האיש", אמר למפארד בפרץ רגשות. "אלמלא הוא, כנראה שלא הייתי מגיע לאן שהגעתי. הוא צירף אותי למועדון, שיפר את יכולתי והראה לי צד אחר של המשחק. למדתי דרכו את הצורה הנכונה לחיות את חיי ככדורגלן".

האנגלי הבינלאומי המשיך במסע המחמאות לראניירי: "הוא מינה את ג'ון טרי לקפטן בגיל צעיר, החתים את וויליאם גאלאס ופטר צ'ך, הוביל אותנו לחצי גמר ליגת האלופות ולמעשה היה חלק גדול בכל מה שהשגנו מאז. לאף אחד אין מילה רעה להגיד עליו, מה שמראה איזה אדם טוב הוא. אני מאושר מהצלחתו ביובנטוס".

ג'רארד ייצא עם ליבפול למדריד

קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, התאושש מהפציעה שספג בהפסד הגביע לאברטון לפני שלושה שבועות, ויצטרף לחבריו לקראת הנסיעה למדריד, למפגש בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל. בקבוצה חששו תחילה כי הקשר לא יהיה זמין לקראת שמינית גמר ליגת האלופות, אלא שג'רארד לא התכוון לרגע לוותר על המשחק.

"סטיבן יהיה בסגל, הוא היה בסדר באימון הבוקר", אמר המנג'ר רפא בניטז. "היה אימון שונה ולא בחנו אותו ב-100%, אבל הוא התאמן ונצטרך לחכות ולראות מה יהיה". המנג'ר הספרדי המתין עם שילובו של ג'רארד והעדיף לא לסכן אותו במשחק הליגה נגד מנצ'סטר סיטי ביום ראשון (1:1), על מנת להגביר את הסיכוי שישחק בברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully