וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאטסראיי פיטרה את מיכאל סקיבה

סדרת התוצאות האחרונה והמרחק הרב מהמקום הראשון, הביאו לפרידה מהמאמן הגרמני. בולנט קורקמז, קפטן הקבוצה בעבר, מונה במקומו

סדרת התוצאות הלא משכנעת שעשתה לאחרונה גלאטסראיי, נוסף על מיקומה בטבלת הליגה הטורקית, רק במקום החמישי, הביאו את ראשי מועדון הפאר לפטר את המאמן הגרמני של הקבוצה, מיכאל סקיבה.

גלא לא ניצחה זה שלושה משחקים בליגה, כאשר בשניים האחרונים היא נוצחה. ההפסד בסוף השבוע החולף, 5:2 לקוליצ'אספור, היה כנראה הקש ששבר את גב הגמל של קברניטי הקבוצה. אלופת טורקיה מרוחקת שמונה נקודות מהמוליכה, סיבאספור, וכשנותרו 13 מחזורים לסיום העונה, האליפות מתרחקת ממנה. כמו כן, גלאטסראיי לא הצליחה להעפיל העונה לליגת האלופות כשהודחה בשלב המקודמות על ידי סטיאווה בוקרשט, ונשרה לגביע אופ"א.

סקיבה, 42, הגיע בתחילת העונה לגלא והחליף מאמן גרמני אחר, קרל היינץ פלדקאמפ. בשלוש העונות הקודמות לזו, הוא אימן את באייר לברקוזן, כשלפני כן שימש כעוזר מאמן נבחרת גרמניה בין השנים 2000-2004.

מי שמונה כמחליפו של סקיבה הוא בולנט קורקמז. המאמן החדש הוא אחד השחקנים האהובים בתולדות המועדון, לאחר ששיחק שם במשך כל שנות הקריירה (1987-2004). קורקמז, המכונה "הקפטן הגדול", זכה עם גלא ב-29 תארים, כולל גביע אופ"א ב-2000 ורשם 102 הופעות במדי נבחרת טורקיה. החוזה של קורקמז הוא לעונה וחצי, ומשימתו הראשונה תהיה לעלות עם הקבוצה לשמינית הגמר באופ"א, לאחר 0:0 במשחק הראשון נגד בורדו בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully