וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ראשון בין מאמנים ישראלים ופלשתינים

מאמני כדורגל של קבוצות הילדים מנען, הראל וגדרה נפגשו עם מאמנים של קבוצות מכפרים באזור דרום הר חברון במסגרת פרויקט "הכר את השכן"

"התקווה שלנו היא שהילדים הישראלים והפלשתינים ישחקו כדורגל ביחד וילמדו להכיר אחד את השני באמצעות המשחק הזה – ולא באמצעות הצבא, הטרור או כל פעילות אלימה אחרת". כך אמר עודד בשן, סמנכ"ל עמותת "מפעלות חינוך וחברה" במפגש של מאמני כדורגל ישראלים ופלשתינים, שנערך היום (שני) בקיבוץ נען.

המפגש הוא חלק מפרויקט "הכר את השכן" של מפעלות חינוך, שמטרתו היא לקיים מפגשי כדורגל, שבהן ישתתפו קבוצות מעורבות של ילדים ישראלים ופלשתינים. במפגש דנו המאמנים במטרותיו של הפרויקט ובלוחות הזמנים. במפגש השתתפו מאמני כדורגל של קבוצות הילדים מקיבוץ נען, קיבוץ הראל ועיריית גדרה. מהצד הפלשתיני השתתפו במפגש מאמנים של קבוצות מ-3 כפרים באזור דרום הר חברון: סוסיא, אום-חיר ואטוואני.

במפגש עצמו סוכם כי המפגש הראשון בין הילדים הישראלים והפלשתינים יתקיים במהלך חודש אפריל. עמותת "מפעלות חינוך וחברה" בשיתוף מועדון הכדורגל הפועל תל אביב פועלת דרך הספורט לקידום חברה המאפשרת הזדמנות שווה לכל אדם, ואשר מושתתת על ערכי הסובלנות, הגשמה אישית וקהילתית. העמותה פועלת מזה 12 שנה ומפעילה תוכניות ארציות המשלבות בין פעילות ספורטיבית לבין לימודים ופעילות חברתית- חינוכית.

כיום מפעילה העמותה כ-400 פרויקטים חברתיים ברחבי הארץ, שבהם חברים קרוב ל-25 אלף ילדים ובני נוער במסגרות שונות: יישובים ערבים ויהודים, בתי ספר, מתנ''סים, פנימיות והוסטלים, מרכזי קליטה ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully