וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקל ארטטה סיים את העונה

קשרה של אברטון, אחד מהברגים החשובים במערך של מויס, נפצע ב-0:0 נגד ניוקאסל, ובבדיקה התגלה כי הוא קרע את הרצועה הצולבת בברכו

אברטון חטפה אמש (ראשון) שתי סטירות. אחת לא נעימה, אחת קשה ביותר. הראשונה היא התיקו 0:0 נגד ניוקאסל, כאשר החבורה של דייויד מויס לא הצליחה לכבוש ובכך לא השכילה לצמצם את הפער מהמקומות שמובילים לליגת האלופות, אולם הדבר הגרוע ביותר מבחינתה הוא הפציעה של מיקל ארטטה, קשרה של הקבוצה שסיים את העונה.

ארטטה קרע את הרצועה הצולבת, כך דיווח דובר המועדון. הספרדי של הטופיס נפצע במשחק בסנט ג'יימסס פארק והורד על אלונקה מכר הדשא. "הוא עבר סדרת צילומים במהלך הערב אחרי המשחק כדי לברר את חומרת הפציעה", אמר גורם במועדון. "הבדיקות גילו כי הוא סיים את העונה ואין לו סיכוי לחזור. הוא לא יוכל ללבוש את חולצת המועדון עד סוף העונה".

ארטטה שיחק העונה 31 פעמים במדי הקבוצה וכבש שבעה שערים. הוא אחד הברגים המשמעותיים בהצלחה של הכחולים ואחד האחראים המרכזיים לעובדה שאברטון מדורגת במקום השישי בפמריירליג. ההיעדרות של ארטטה ממשיכה את מכת הפציעות שפוקדת את המועדון מליברפול ומצטרפת לפציעותיהם של איגביני יעקובו וג'יימס וון. כמו כן, המועדון עדיין ממתין לתוצאות הבדיקה של ויקטור אניצ'בה, שנפצע גם הוא במשחק נגד ניוקאסל על ידי קווין נולן, שראה אדום על התאקלים שלו.

"פציעות הן חלק מהכדורגל", אמר מויס, "אבל קשה לנו עם מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה ואין לנו את העומק הנדרש להתמודדד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully