וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו שיא

קובי נכנס ל-20 הקלעים הגדולים וזכה למחמאות מפוי, בלייק השווה שיא אסיסטים לרבע והחמיא לחברים ו-וויד קלע שיא קריירה והפסיד

קובי בריאנט הסתפק הלילה (בין ראשון לשני) בתצוגה סולידית של 28 נקודות, אבל זה הספיק לו כדי לחלוף על פני אלג'ין ביילור ולטפס למקום ה-20 בקלעי כל הזמנים.

הלייקרס ניצחו 108:111 את מינסוטה ורנדי פוי, ששמר על הכוכב חלק מהזמן, אמר עליו: "הוא השחקן הכי טוב בעולם. הדרך בה הוא משחק, הדרך בה הוא שולט במשחק. זה פשוט מיס מצ'-אפ. ללייקרס תמיד יהיה מיס מצ'-אפ".

יחד עם זאת מי שמשך את מירב המחמאות היה למאר אודום, ששוב הצטיין והפעם עם 25 נקודות ב-10 מ-14 מהשדה ו-14 ריבאונדים. הפורוורד רושם ממוצעים של 17.2 נקודות ו-13.9 ריבאונדים מאז פציעתו של אנדרו ביינום והלייקרס מסתדרים בינתיים בלי הסנטר ומאז שהוא שנפצע הם מחזיקים במאזן 1:9.

אודום אמנם נכנס לחמישייה של הלייקרס לאחרונה, אבל ב-45 מתוך 46 המשחקים הראשונים העונה של סגנית האלופה עלה מהספסל כשחקן שישי ודרק פישר אמר הלילה: "למאר התבקש לעשות הקרבות ששחקן בקליבר שלו בדרך כלל לא עושה. עכשיו הוא שוב בחמישייה והוא נותן לכשרון שלו להתבטא".

השיא של בלייק

פורטלנד דילגה הלילה ל-87:116 קליל על ל.א קליפרס וכבר אחרי הרבע הראשון הוליכה 22:38. מה שסייע לה לסגור סיפור כבר אחרי 12 דקות היו 14 אסיסטים של סטיב בלליק, שהישווה את שיא האסיסטים לרבע אחד של ג'ון לוקאס, שעשה זאת באפריל 1984.

"סימנתי לעצמי את הפסגה וראיתי שאני מתקרב אליה, ככה ששמחתי שהחב'רה ממשיכים לזרוק את הכדורים שהם קיבלו ממני", אמר בלייק שסיים את המשחק עם 17 אסיסטים "בלבד".

הגארד שיהיה בן 29 בעוד שלושה ימים, סידר בשלב מסויים תשעה סלים רצופים כולל אסיסטים שהובילו לחמש הטבעות. "כשאתה רץ ככה וכשבלייק מוסר לך כדורים כאלו מה עוד אתה יכול לעשות?", אמר למרקוס אלדרידג', שקלע 28 נקודות והוריד 10 ריבאונדים.

השיא של וויד

בלייק ובריאנט לא היו היחידים הלילה שרשמו נקודות ציון. גם דווין וויד עשה את זה עם שיא קריירה של 50 נקודות, אבל לעומת השניים האחרים, הוא דווקא הפסיד במשחק לאחר שמיאמי לא היוותה יריב ראוי לאורלנדו ונכנעה 122:99. "זה היה חמוץ-מתוק", אמר פלאש, "זה נהדר לדעת שאתה מסוגל לקלוע 50 נקודות, אבל עדיף לעשות את זה ולנצח".

וויד כבר קלע בקריירה שלו פעמיים 48 נקודות, אבל לפני הלילה לא הגיע ל-50 ואחרי כמה סלים שלו וכשהקבוצה כבר הייתה בעמדה בטוחה לניצחון, אפילו חלק מהאוהדים של המג'יק התחילו לקרוא "M-V-P, M-V-P".

"הדאגה שלי היא שכשהוא ייכנס להיכל התהילה וידברו על המשחקים הגדולים שלו, יזכירו שהוא קלע נגדנו 50 נקודות", אמר בהומור סטן ואן גנדי, שהוסיף בצחוק: "כשאימנתי את דווין אהבתי אותו, אבל עכשיו זה נגמר. היחסים בינינו מתוחים אחרי היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully