וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: לוי ליפהיימר זכה במרוץ קליפורניה

האמריקאי השלים זכייה שלישית רצופה בתחרות. ארמסטרונג סיים שביעי ויחל להתכונן לג'ירו: "יהיה נהדר אם אגיע לשלושת המקומות הראשונים"

לפני כשלוש שנים פרש לאנס ארמסטרונג, כשברשותו שבעה תארי טור דה פראנס ורצון עז לנצח כרוכב המוביל של קבוצתו. מאז חזר ארמסטרונג לפעילות, הוא השתנה. ארמסטרונג עושה כל שביכולתו לעזור ללוי ליפהיימר, חברו לקבוצת אסטנה, לזכות במרוץ קליפורניה. "הגעתי לכאן ללא ציפיות מלבד רכיבה עבור לוי", אמר ארמסטרונג בלילה שבין ראשון לשני, לאחר שסיים שביעי במרוץ הראשון על אדמת ארצות הברית, מאז חזר לרכוב.

"אני חושב שזה יהיה טוב עבורי", המשיך ארמסטרונג, "ישבתי 15 שנה בפלוטון וחיכיתי לגבעה האחרונה כדי לתקוף. זה היה נחמד למשוך היום את הפלוטון, זה יכול לעשות לי טוב". לאחר שמשך את הפלוטון נראה היה שארמסטרונג בן ה-37 נהנה להיעלם בתוכו, ולתת ללוי ליפהיימר לרכוב לאור הזרקורים, לאחר שנטל את ההובלה במרוץ אחרי הקטע השני ולא הסתכל לאחור. היתה זו זכייה שלישית רצופה של ליפהיימר במרוץ. במקום השני סיים דייויד זבריצקי ובמקום השלישי ניצב בסיום מייקל רוג'רס.

התחרות הבאה של ארמסטרונג תחל ב-21 במארס, במרוץ שובה העין, "הקלאסי", בין מילאנו לסאן רמו, מרוץ שאורך יום אחד בלבד. לאחר המרוץ באיטליה, ארמסטרונג יחל בהכנות לג'ירו האיטלקי היוקרתי ולטור דה פראנס. "יש לי הרבה זמן", אמר ארמסטרונג בהתייחסו לציפיותיו לגבי הג'ירו, "יהיה נהדר אם אגיע לטופ 10, טופ 5, או אפילו שלושת המקומות הראשונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully