וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ראסינג נוצחה בדרבי ונפרדה ממאמנה

האקדמיה הפסידה לאינדפנדיינטה 2:0 וחואן מנואל יופ שילם את המחיר. לאנוס הנחילה לבוקה ג'וניורס הפסד שני ברציפות (0:1), ריבר ניצחה

משחקי המחזור השלישי של טורניר הקלאוסורה בסוף השבוע, עמדו בצל הדרבי של אווז'אנדה, בו גברה אינדפנדיינטה 0:2 על ראסינג קלוב וגרמה לפיטורי מאמן יריבתה, חואן מנואל יופ. משחק מסקרן נוסף הפגיש בין לאנוס לבוקה ג'וניורס, ובו האלופה נחלה הפסד שני רצוף, הפעם 1:0. ניואל'ס (1:1 עם חימנסיה חוחוי) והורקאן (הפסד 2:0 לחימנסיה לה פלטה) איבדו נקודות ראשונות וכך לא נותרה קבוצה מושלמת בליגה. מי שצמודה לשתיהן היא ריבר פייט, שניצחה 0:2 את באנפילד.

לאנוס - בוקה ג'וניורס 0:1

ללא חואן ריקלמה ומורל רודריגז הפצועים, קיוותה בוקה להתאושש מהפסד הליגה הקודם. אך ללאנוס היו תוכניות שונות, ושער מוקדם של הצעיר אדוארדו סאלביו בדקה השלישית, הקנה לה ניצחון יקר (שני העונה) והוכיח כי הקבוצה יכולה להסתדר גם ללא מלך השערים שלה, חוסה סאנד, שריצה עונש הרחקה. המאמן האורח קרלוס איסצ'יה הורחק בסיום, במה שממחיש יותר מכל את העצבנות בשורות הבוסטרוס.

ריבר פלייט - באנפילד 0:2

ריבר המתינה בסבלנות למשחק שלה ואחריו כבר הצטרפה לחבורת מוליכות הטבלה. מתיאס אבלייראס כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-36 והעניק למיז'יונרוס יתרון במחצית ראשונה עם הרבה הזדמנויות לשתי הקבוצות ופלקאו הקולומביאני ניצל בישול של כריסטיאן פביאני כדי לחתום את התוצאה 7 דקות לסיום המשחק.

אינדפנדיינטה - ראסינג קלוב 0:2

עוד לפני המשחק היה ברור כי המאמן המפסיד לא ימשיך בתפקידו. ראסינג שוב שיחקה רע ונכנעה פעמיים בהפסדה השלישי העונה, לשערים של לוקאס פוסינרי (3) ודניאל מונטנגרו (63). ניצחון ראשון לאינדפנדיינטה, ועוד בדרבי שעשוי להוציא אותם לדרך חדשה. ראסינג בחיפושים אחר מאמן חדש במקום יופ אשר סבל מיחסים עכורים עם שחקני הסגל, כשבין השמות מוזכרים דייגו סימאונה וחוסה פקרמן.

ניואל'ס - חימנסיה חוחוי 1:1

הקבוצה של נסטור סנסיני איבדה נקודות לראשונה העונה, דווקא במשחקה הטוב ביותר. חורחה פסוטי נתן הצגה בשער חוחוי, שעלתה ליתרון משער של חואן אראז'ה (69). סנטיאגו סאלסדו, החלוץ הפראגוואי שחזר לקבוצה מריבר פלייט, השווה עבור ניואל'ס בבעיטה חופשית בדקה ה-76.

טיגרה - ולז סרספילד 2:1

הפסד שלישי ברציפות להפתעת האפרטורה ומאמנה דייגו קאניה. נסטור אז'אלה העלה את טיגרה ליתרון בדקה ה-35, אבל רודריגו לופז השווה מהנקודה הלבנה תשע דקות לאחר מכן וחואקין לאריביי, שהגיע בהשאלה מקליארי האיטלקית, כבש את השער המנצח בדקה ה-52, בהופעת הבכורה שלו. ולז מנצחת לראשונה תחת הדרכתו של ריקרדו גארקה.

משחקים נוספים:

אסטודיאנטס - סן לורנצו 1:2
לאסטודיאנטס: כריסטיאן קלאיי (35), מאורו בוסלי( 40). לסן לורנצו: גונזלו ברחסיו (82)

ארחנטינוס ג'וניורס - סן מרטין 2:2
לארחנטינוס: חואן אוחדה (59), איגנסיו קאנוטו (74). לסן מרטין: ניקולאס הררה (70), גוסטבו איבנייז (90)

הורקאן - חימנסיה לה פלטה 2:0
לחימנסיה: דייגו ויז'אר (11), פרנקו ניאל (17)

קולון - רוסאריו סנטרל 0:2
לקולון: אסטבן פוארטס (11 ו-86)

גודוי קרוז - ארסנאל 0:1
לגודוי קרוז: לאנדרו קארוסו (4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully