וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מחזיקת הגביע פוגשת את סגניתה

23.2.2009 / 8:38

אחרי שלשת הניצחון של טולברט, תארח חולון את חיפה לשחזור הגמר הדרמטי (19:15, ישיר ב-5+ לייב). עוזר מאמן חולון: "הם ירצו לנקום"

במשחק שיסיים את המחזור ה-14 בליגת העל תארח מחר (שני) הדאבליסטית הפועל חולון את מכבי חיפה (19:15, שידור ישיר בספורט 5+ לייב, בכר, ביניש, רימון). הקבוצות נפגשו רק לפני שלושה ימים במסגרת גמר גביע המדינה הבלתי נשכח אותו סיים בריאן טולברט עם שלשת ניצחון קבע 68:69, והביא את הגביע לחולון. בסיבוב הראשון הביסה חיפה את חולון במשחק שנערך ברוממה בתוצאה 71:90.

"כבר ביום שבת בערב היה אימון כרגיל שבו התחלנו כבר להתכונן שוב לחיפה עם לקחים מגמר הגביע", אמר עוזר מאמן חולון רפי זילברמן לקראת המשחק, "זה מראה לשחקנים שהמשחק עכשיו זה לא משחק שאפשר לוותר עליו בטח לקראת הרצף משחקים הלא קל שאנחנו נכנסים אליו". חולון החליטה לא לתלות את דגל הגביע באולם דווקא במשחק מול חיפה בשל הרגישות של המשחק וכן החליטו האוהדים להודות לחיפה על המשחק הנפלא שהציגו בגמר.

"לשחק נגד קבוצה פעמיים זה לא כל כך קשה כי השחקנים מכירים אותה טוב", העריך זילברמן את יחסי הכוחות, "אנחנו ננסה להפיק לקחים מהמשחק ולשנות את מה שצריך לשנות כדי לשחק יותר טוב, כי אולי הם רוצים לנקום אבל אנחנו בבית לא יכולים להרשות עוד הפסד".

מנגד בחיפה עסקו במהלך סוף השבוע בעיקר בנזקי גמר הגביע ובעידוד השחקנים. הקבוצה סיכמה עם מאליק דיקסון עד לסיום העונה, אך השחקן יתלבש רק החל מהמשחק בשבוע הבא מול גליל/גלבוע. בחיפה יחסרו את דורון פרקינס, ויקוו שעמית בן דוד שמציג יכולת טובה במשחקים האחרונים ללא פרקינס יוכל להתעלות גם בחולון. ניצחון על חולון ייתן לחיפה כמעט בוודאות את המקום השלישי בליגה, ויפתח את המאבק על המקום השני מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully