וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט משה ביטון יועמד לדין

22.2.2009 / 22:25

איגוד השופטים החליט כי דבריו של ביטון נגד זאב קורן ("יו"ר האיגוד חולה נפש שצריך לאשפז") חמורים ומהווים עבירה על תקנון המשמעת

עורך הדין של איגוד השופטים, אלי אריאלי, בחן בשבוע החולף את דבריו של השופט משה ביטון כנגד יו'ר האיגוד, זאב קורן. לאחר בחינת חומר הראיות, החליט עו"ד אלי אריאלי כי דבריו של השופט ביטון ("יו"ר איגוד השופטים חולה נפש שצריך לאשפז אותו בכפייה ") הינם דברים חמורים ביותר המהווים עבירה והפרה על תקנון המשמעת של איגוד שופטי הכדורסל.

עוד נכתב בהודעה: "על כך ממליץ התובע והיועץ המשפטי לאיגוד שופטי הכדורסל כי יש מקום להעמיד את משה ביטון בפני בית הדין המשמעתי של איגוד השופטים. הדיון המשמעתי יתקיים בהקדם. הדימוי החיובי של איגוד שופטי הכדורסל בעיני הציבור, חייב שלא להיחפז להשעות שופט בכיר ערב משחק גמר גביע המדינה, שכן בכך חורצים אנו את הדין עוד בטרם נערך בירור ולפני שהיועץ המשפטי לאיגוד השופטים קיבל את כל החומר הראיתי והמשפטי שעל פיו יוכן כתב אישום בעניין".

עו"ד אריאלי אמר: "גם בתי המשפט המתבקשים לתת צו מניעה במעמד צד אחד, מקפידים כדי למנוע נזק בלתי הפיך ומעדיפים שלא להיחפז ולקבוע את הדיון במעמד שני הצדדים. בכך שומרים הם את האיזון בין האינטרס של שני הצדדים ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully