וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס, טאו וסיינה הניפו גביע

היוונים גברו על אולימפיאקוס 70:80, הבאסקים ניצחו 98:100 אחרי הארכה את מלאגה. סיינה ניצחה את וירטוס 69:70 וזכתה בגביע האיטלקי

ברחבי אירופה הסתיים היום (ראשון) שבוע של גביעי. ספרד, איטליה יוון וצרפת קיימו במהלך השבוע את שלבי רבע הגמר וחצי הגמר והשיא הגיע, כאמור, היום עם משחקי הגמר. הקבוצה החזקה של איטליה, סיינה, ניצחה במשחק דרמטי את וירטוס בולוניה 69:70. אולימפיאקוס ופנאתינייקוס נאבקו ביניהן במשחק שכל יוון מחכה לו, ובסופו ידה של פנאתינייקוס היתה על העליונה, כשקבוצתו של אוברדוביץ' ניצחה 70:80 והניפה את הגביע היווני. בספרד, ניצחה טאו ויטוריה את מלאגה 98:100 אחרי הארכה. דייויד בלותנטאל הצטיין בניצחון של לה מאן בגמר הגביע הצרפתי על אורלאן 64:74.

טאו ויטוריה - מלאגה 98:100 (אחרי הארכה)

שתי הקבוצות החזקות של ספרד הציגו משחק מצוין, שהיה צמוד לכל אורכו. 5 וחצי דקות לסיום הזמן החוקי פיגרה מלאגה 77:69, אך הרכז הצרפתי ז'וזף גומיס השתלט על המשחק והחזיר את מלאגה לפיגור של שתי נקודות. הדקות האחרונות של הזמן החוקי התאפיינו בקליעות עונשין מוצלחות של שתי הקבוצות. 20 שניות לסיום, כשמלאגה בפיגור 85:87, נכנס גומיס לסל, אך החטיא ומלאגה ביצעה עבירה על סרג'י וידאל. הספרדי, שהיה יכול לסגור את הסיפור, החמיץ את שתי זריקות העונשין שלו, וגומיס השווה את המשחק ושלח אותו להארכה.

ההארכה התאפיינה בסל לכל צד. 44 שניות לסיום, כשטאו ביתרון 96:93 החטיא מרקוס הייסליפ שלשה. 20 שניות לאחר מכן אותו הייסליפ קלע שלשה גדולה שהשוותה את המשחק, אך פיט מיקיאל השיב בסל משלו. במהלך האחרון של המשחק קיבל רוברט ארצ'יבלד את הכדור על קו העונשין, אך הוא בחר למסור לשלשה שנחסמה על ידי מיקאל, מה שהעניק את הגביע לקבוצה של דושקו איבנוביץ'.

מירצה טלטוביץ' קלע 20 נקודות עם 6 שלשות לזכות טאו ונבחר ל-MVP של המשחק. מיקאל שהיה הגיבור ההגנתי בסיום, גם כן קלע 20. רקוצ'ביץ' שהפציץ 27 נקודות על ברצלונה בחצי הגמר הסתפק ב-18 נקודות באחוזים לא טובים מהשדה (4 מ-12). את המפסידים הוביל מרקוס הייסליפ עם 23 נקודות, כשארצ'יבלד וגומיס מוסיפים 16 נקודות כל אחד.

סיינה - וירטוס בולוניה 69:70

משחק דרמטי ביותר התקיים הערב בגמר הגביע האיטלקי, בסיומו ניצחה סיינה על חודה של נקודה 69:70 את וירטוס בולוניה. יממה אחרי שניצחה סיינה בחצי הגמר את בנטון טרביזו ו-וירטוס בולוניה את טראמו, התייצבו שתי הקבוצות למעמד הגמר.

סיינה פתחה טוב ועלתה ל-0:6 מהיר, כאשר היא ממשיכה להוליך ובסיום הרבע הראשון היא הובילה 18:23. סיינה החזיקה ביתרון קטן גם בסיומם של שאר הרבעים, כאשר לקראת הסיום החלה הדרמה הגדולה. בולוניה חתכה מהיתרון והשוותה ל-65. הנרי דומרקאנט תפר שלשה, ארל בויקינס צימק לנקודה, סיינה לא קלעה וקית' לנגפורד קלע שתיים כדי להעלות את בולוניה ליתרון. אבל המילה האחרונה הייתה של דומרקאנט שקלע לפני הסיום את סל הניצחון והביא את הגביע לסיינה.

דומרקאנט סיים כשחקן המוביל עם 12 נקודות, בנג'מין אזה וקז'ישטוף לברינוביץ' קלעו 11 נקודות כל אחד, שון סטונרוק קלע 10 נקודות והוריד 14 ריבאונדים. את המנוצחים הובילו קית' לנגפורד עם 20 נקודות וארל בויקינס עם 16.

אורלאן – לה מאן 74:64

דייויד בלות'נטאל השיג תואר ראשון בצרפת, אחרי ניצחון יפה של לה מאן על מוליכת הליגה, אורלאן. לה מאן נמצאת במקום השישי המאכזב, אך אולי הניצחון בגמר הגביע ייתן לה מומנטום להמשך. המחצית הראשונה היתה צמודה והסתיימה ביתרון 4 ללה מאן. הרבע השלישי היה הטוב של לה מאן, כשבסופו היא פתחה פער של 9 נקודות. אורלאן לא הצליחה להתקרב בכל הרבע הרביעי, והגביע הלך לבלות'נטאל ולחבריו.

בלות'נטאל היה הקלע המצטיין של מחזיקת הגביע הטרייה עם 17 נקודות (6 מ-7 מהשדה, כולל 3 שלשות) להם הוסיף 8 ריבאונדים. את המפסידים הוביל אלדו קורטי עם 17 נקודות.

* יריבת מכבי תל אביב בבית ו' של היורוליג, אלבה ברלין, גברה במסגרת הליגה הגרמנית על ברמהאפן 69:78. אלבה הוליכה כל המשחק, כאשר ברבע האחרון הצליחה ברמהאפן רק לצמצם את הפער. אלכסנדר נדייפי הוביל את אלבה עם 16 נקודות, עמנואל מקלרוי הוסיף 13. את ברמהאפן הוליך קרייג קלהאן עם 22 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פנאתינייקוס - אולימפיאקוס 70:80

גם ביוון חילקו גביע, אבל בשביל להניף אותו, היה צריך לעבוד קשה, קשה מאוד. שתי הקבוצות האימתניות במדינה, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס נפגשו למשחק הקלאסי ביניהן, שתמיד טומן בחובו הרבה יותר מכדורסל. קבוצתו של אוברדוביץ' נטלה את ההובלה בפתיחה, והוליכה ב-2 נקודות הפרש במחצית. בפתיחת הרבע האחרון רצה פנאתינייקוס ל-0:6, האדומים השיבו בריצת 0:7 ונטלו את ההובלה, אבל, אז הגיעה המכה האחרונה של הירוקים, שעלו ליתרון 11, ומשם כבר לא הביטו לאחור.

דימיטריס דיאמנטידיס הוליך את קלעי מחזיקת הגביע הטרייה עם 16 נקודות ו-5 חטיפות, וקיבל סיוע מאנטוניס פוטסיס עם 13 וממייק באטיסט שסיים עם 12 נקודות. קלעו לאולימפיאקוס: תיאדוריס פאפאלוקאס 13, לין גריר 11, ג'יאניס בורוסיס 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully