וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט ומאיורקה ניצחו 0:1 את סנטאנדר

השוער הישראלי שמר על רשת נקייה, ועזר לקבוצתו שניצחה 0:1 להישאר צמודה לאוסאסונה, שניצחה גם היא. ולנסיה סיימה ב-1:1 עם לה קורוניה

אחרי שרוב הקבוצות הגדולות שיחקו אתמול (שבת), המחזור ה-24 נמשך היום עם הקבוצות הקטנות. מאיורקה עם דודו אוואט אירחה את ראסינג סנטאנדר וניצחה 0:1 משער של חוראדו בדקה ה-88. הניצחון הגדול של אספניול 1:2 בדרבי על ברצלונה אתמול הפעיל לחץ על אוואט וחבריו לאחר שהשווה את הנקודות של שתי הקבוצות. אוסאסונה, שנמצאת מקום מעל מאיורקה עם אותו מספר נקודות כמוה, ניצחה גם היא, 0:2 את האחרונה נומאנסיה. חטאפה ואתלטיק בילבאו נפרדו בתיקו 1:1, וגם ולנסיה, שהתארחה בריאזור, נפרדה מדפורטיבו לה קורוניה בתיקו 1:1.

מאיורקה - ראסינג סנטאנדר 0:1

הקבוצה מהאי הגיעה ליותר הזדמנויות במחצית הראשונה, אך לא הצליחה לכבוש. בדקה ה-49 קיבלה מאיורקה סיוע לאחר שהבלם הארגנטינאי של סנטאנדר, אזקייל גראי, הורחק, בעקבות עבירה על אדרויז בהיותו השחקן האחרון לפני השוער. מאיורקה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-79 קיבלה פנדל. השוער טוניו עצר את הפנדל של חוראדו, אך השחקן השתלט על הריבאונד וכבש. עד הסיום הרחיק השופט את מאמן סנטאנדר מונייז ואת עוזרו. מאיורקה נותרה מתחת לקו האדום עם 24 נקודות, בדומה לאוסאסונה.

דפורטיבו לה קורוניה - ולנסיה 1:1

אחד המגרשים הביתיים ביותר בספרד אירח הערב את הקבוצה של אונאי אמרי, שקיוותה להשיג שלוש נקודות על מנת לעלות למקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות, לאחר ניצחונותיהן של ויאריאל ומלאגה.

ההתחלה נראתה טוב עבור האורחים, כשדויד וייה, הסקורר המצוין של ולנסיה, העלה אותה ליתרון (25), בשערו ה-19 העונה בליגה. וייה מפגר בארבעה שערים אחרי סמואל אטו מברצלונה. אלא שלקראת הסיום, תוך שלוש דקות, התהפכה התמונה טובה. ראשית, וייה הורחק בצהוב שני בדקה ה-77, ושלוש דקות לאחר מכן, איזן אדריאן פיסקו את התוצאה, במשחק בו נשלפו עוד שבעה כרטיסים צהובים, נוסף על האדום של וייה.

אוסאסונה - נומאנסיה 0:2

הקבוצה מפמפלונה, שנמצאה לפני המחזור עם אותו מספר נקודות כמו מאיורקה, הצליחה לפתוח ממנה פער שתי נקודות אחרי שניצחה את האחרונה, נומאנסיה, 0:2 משערים של ירוסלאב פלאסיל בדקה השנייה ושוייה מאסוד בדקה ה-35.

תוצאות נוספות:

חטאפה - אתלטיק בילבאו 1:1
לחטאפה: רוברטו סולדאדו (15). לבילבאו: פרננדו יורנטה (40).

רקראטיבו הואלבה - אלמריה 1:1
להואלבה: חבייר קמוניאס (59) לאלמריה: אלבארו נגרדו (75).

ויאדוליד - מלאגה 2:0
אלברטו לוקה (7) ואנטוניו אפונו (29).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully