וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיקסון: "אוכל להביא את חיפה לאליפות"

22.2.2009 / 16:40

מאליק דיקסון, שעזב את זאדאר הקרואטית, סיכם במכבי חיפה עד תום העונה תמורת 80 אלף דולר, ומאמין שאפשר לעקוץ שוב את מכבי ת"א

שחקן הפועל חולון לשעבר, מאליק דיקסון, סיכם את תנאיו במכבי חיפה עד לתום העונה הנוכחית ונחת היום (ראשון) בצהריים בישראל. דיקסון (33, 188), שהתחיל את העונה במדי זאדאר הקרואטית ושוחרר ממנה בעקבות אי הסתגלות לקבוצה, היה אמור לחתום במדי שירוקי הבוסנית, אך במכבי חיפה העלו ברגע האחרון את הצעתם הכספית ובעקבות כך סיכם השחקן את תנאיו בקבוצה.

דיקסון לא צפוי לשחק מול הפועל חולון, קבוצתו לשעבר, שבמדיה קלע את סל הניצחון ההיסטורי מול מכבי תל אביב. שכרו של דיקסון יהיה למעלה מ-80 אלף דולר עד לתום העונה.

דיקסון, בוגר מכללת ליטלרוק ארקנסו, הגיע לישראל בתחילת עונת 2004/05 למכבי ראשון לציון של חנוך מינץ, וזכה בתואר מלך הסלים באותה עונה. לאחר מכן עבר לליגה הטורקית (גלאטסראי) ועונה לאחר מכן שיחק בליגה השנייה בספרד, וגם בשתי הליגות הללו סיים כמלך הסלים.

בעונה שעברה היה ספסל בקבוצת החלומות של מיקי דורסמן. דיקסון קלע 10 נקודות בלבד בממוצע למשחק, אך ייזכר בזכות סל הניצחון. בתחילת העונה הנוכחית קיווה דיקסון להמשיך עונה נוספת בחולון, אך המשבר הכלכלי בקבוצה שלח אותו לזאדאר תמורת 300 אלף דולר.

דיקסון יהיה הזר השביעי העונה של אבי אשכנזי, מספר שיא בליגת העל. הזר רונאלד רוס, שהגיע מגבעת שמואל, יסיים בתחילת מרץ את חוזהו ויעזוב את הקבוצה.

דובר מכבי חיפה עו"ד טל אבריאל: "דיקסון הגיע כדי להצטרף למכבי חיפה היט, ואנו מקווים שזה יקרה אחרי משחק הליגה הקרוב נגד חולון. הרכז שלנו דורון פרקינס פצוע, זמן החלמתו אינו ידוע בוודאות, מועד סיום ההעברות קרוב ולכן היינו חייבים התכונן לגרוע מכל".

"אני יכול לעזור לחיפה"

"העדפתי את חיפה על פני הצעות אחרות כי חיפה ממוקמת במקום טוב בליגה", אמר דיקסון לוואלה! ספורט, "אני חושב שאני יכול לעזור להם לעשות כמה דברים לא רעים, מלבד ההצלחה בליגה. התרגלתי לישראל, ישראל היא מקום טוב שאני אוהב, אז בשבילי זו בחירה די ברורה".

על הסיכוי לאליפות אמר דיקסון: "אני הסתכלתי על הקבוצה רק על הנייר, עוד לא ראיתי את השחקנים. זו קבוצה מצוינת. היה להם כמה פציעות העונה, אבל אני חושב שאם המנהיגות והניסיון שאני אתן לקבוצה, בתקווה שנוכל לעשות הישג טוב ולהתחרות על האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully