וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי ועדת שיבוצי השופטים התפטרו מתפקידם

22.2.2009 / 15:29

איתן חפר וברוך זלינגר הודיעו ליו"ר איגוד הכדורסל על החלטתם בשל התערבות ירמי אולמרט בשיבוצים. שני: "לא שבע רצון מהאירועים שקרו"

חברי ועדת שיבוצי השופטים של איגוד הכדורסל, איתן חפר וברוך זלינגר, הודיעו הבוקר (ראשון) ליו"ר האיגוד שי שני על התפטרותם מהתפקיד, וזאת בשל התערבות בשיבוצים מצד חבר הוועדה השלישי, ירמי אולמרט (לשעבר יו"ר איגוד הכדורסל). שני ביקש מהשניים להשהות את החלטתם, ובימים הקרובים תידון ההתפטרות בפניו.

יש לציין כי ועדת שיבוצי השופטים החלה לפעול במתכונתה הנוכחית רק באמצע הסיבוב הראשון של ליגת העל, וזאת לאחר שהוועדה הקודמת ביקשה להתפזר. לטענת זלינגר וחפר, הובהר להם כי הם יהיו הקובעים הבלעדיים של השיבוץ, ולאחר שביום חמישי התקבל השיבוץ שקבע אולמרט - ביקשו השניים לעזוב.

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, אמר בעניין: "איגוד השופטים הוא ישות מקצועית עצמאית בתוך איגוד הכדורסל ועל כך מחובתי לשמור. עם זאת, אי אפשר להיות שבעי רצון מהאירועים שקרו לאחרונה בהתנהלות הארגונית והפרסונלית באיגוד השופטים, אירועים שלצערי מחייבים אותי לנקוט בצעדים ולפעול על פי תקנוני איגוד הכדורסל על מנת להחזיר את איגוד השופטים להתנהלות תקינה. רמת השיפוט בכדורסל הינה מקצועית ביותר והוגנת וחבל שאירועים שאינם מן העניין פוגעים בתדמית שופטי הכדורסל בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully