וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל דורש מקוז'יקרו הוכחות לכך ששופטים מהמרים

22.2.2009 / 13:03

האיגוד דורש שסנטר חיפה יגיש ראיות לדבריו אחרי ההפסד בגביע ("ששופטים יפסיקו להמר"). תגובת חיפה: "הדברים נאמרו בלהט המשחק"

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, העביר ביום שישי (20 בפברואר) מכתבים למכבי חיפה ולקפטן הקבוצה עידו קוז'יקרו, בעניין התבטאויותיו של השחקן כנגד שופטי משחק גמר גביע המדינה. כזכור, אחרי ההפסד להפול חולון בגמר גביע המדינה (69:68) קוז'יקרו זעם בניסה לחדר ההלבשה של מכבי חיפה, ואמר: "אני אשים לכל הדברים האלה סוף, הגיע הזמן ששופטים יפסיקו להמר על משחקים. צריך להסתכל על הקלטת ולראות שחקנים שעשו הצגות ושחקנים שקיבלו עליהן אופנסיב. אנשים צריכים להסיק מסקנות".

עו"ד קרמר דורש משחקנה של חיפה להמציא את כל הראיות המצויות ברשותו, לביסוס טענתו לכאורה כי שופטים מהמרים על משחקים. "בהיעדר ראיות, יש לדרוש מהשחקן תצהיר בשבועה מאומת כדין לביסוס טענותיו". עו"ד קרמר מבקש משחקנה של מכבי חיפה להגיש את החומר והתגובות לאיגוד הכדורסל עד ליום חמישי הקרוב, ה-26 בפברואר.

תגובת דובר מכבי חיפה עו"ד טל אבריאל: "עידו כבר התנצל ואמר שהוא לא עומד מאחורי הדברים, עוד לפני שנשלח המכתב. הדברים נאמרו בלהט המשחק והוא הבין אותם והתנצל עליהם בבוקר שאחרי. קיבלנו את המכתב ונאמר שאנחנו צריכים לענות עד יום חמישי, וכך נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully