וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "מי אמר שהליגה גמורה?"

חואנדה ראמוס נותר אופטימי אחרי השישייה לרשת בטיס וצימוק הפער מברצלונה. גוארדיולה: "לא חשבנו שנקבל את התואר במתנה"

בקאמפ נואו חוו אמש (שבת) חוויה נדירה: ברצלונה הפסידה בבית, לראשונה מאז המשחק הראשון של העונה, וחלק מאוהדיה המפונקים של הקבוצה - שכנראה התרגלו לרביעיות וחמישיות ושישיות - אף שרקו בוז לשחקנים אחרי שנוצחו 2:1 על ידי האחרונה בטבלה, אספניול, בדרבי של קטאלוניה. פפ גוארדיולה, שבוודאי מודאג יותר מהמשחק מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות מאשר במשחק הליגה, ניסה לשדר קור רוח ושלווה.

"אף אחד לא חשב שזה יהיה קל", אמר גוארדיולה, "אני מאוכזב בשביל האוהדים שלנו. הגענו להרבה הזדמנויות, אבל לא הצלחנו להיכנס לקצב שלנו. המשחק הזה הזכיר לי את המפגש בין הקבוצות בגביע, שגם בו היו יותר מדי הפסקות. מגיע כל הכבוד לאספניול, שנתנה משחק מצוין.

"תמיד אמרנו שאף אחד לא יעניק לנו את האליפות במתנה", המשיך גוארדיולה, "נהיה חייבים להתאושש מהר, ובמקום שנהיה בסוף העונה - זה יהיה מה שמגיע לנו. אם לא נזכה באליפות, נברך את מי שזכה". כשנשאל לגבי השיפוט וההרחקה הלא מוצדקת של סיידו קייטה, אמר גוארדיולה: "זה התפקיד שלכם לבקר את השופט, לא שלי".

בקרב שאר השחקנים של בבארסה התגובות היו קצת יותר נזעמות, כשסמואל אטו הצהיר ש"אספניול שדדה אותנו". צ'אבי היה קצת יותר תקיף כשאמר כי "השופט הרס את המשחק. במקום שיגן על שחקני ההתקפה, הוא איפשר להם לכסח. הם לא באו לשחק כדורגל". לאונל מסי סיכם כי "חשוב לדבר על השופט הזה, כדי שהם לא ימשיכו לעשות מה שהם רוצים".

אספניול, מנגד, חגגה ניצחון ראשון לשה בקאמפ נואו זה 27 שנה. "זה היה לילה נפלא", אמר כובש הצמד איוון דה לה פניה, "זה לא רק שהשגנו שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית, אלא גם ניצחנו בחוץ את אחת הקבוצות הטובות בעולם. זה יעניק לנו הרבה ביטחון להמשך העונה, ונגיע מעודדים למשחק מול ריאל מדריד".

ריאל מדריד מפגיזה

ובינתיים נדמה שהתהפכו היוצרות, מכיוון שריאל מדריד - זו שעד לפני חודשיים נחשבה לאומללה - השיגה אמש את ניצחונה התשיעי ברציפות בליגה (מאז ההפסד ב"אל קלאסיקו"), ופתאום היא זו שמתחילה להציג כדורגל סוחף ומהנה, עם 1:6 נפלא לרשת בטיס. פתאום הפער מברצלונה המושלמת הוא 7 נקודות בלבד. האם זה אפשרי?

"אף פעם לא אמרתי שהליגה גמורה", אמר מאמן ריאל חואנדה ראמוס, "כמו שנקלענו לפיגור גדול בסיבוב הראשון בגלל פציעות ובעיות למיניהן, גם לקבוצות אחרות יכולות להיות נפילות. ברצלונה אומנם מובילה עלינו בשבע נקודות, וזה הרבה, אבל אנחנו מרוכזים רק בעצמנו". הבשורה הטובה מבחינת ריאל היה הצמד שכבש קלאס יאן הונטלאר, וראמוס מחמיא לו: "הוא ההוכחה שכל השחקנים שלנו מתנהלים במקצועיות".

"הבשורה על השערים של אספניול העניקה לנו הרבה תנופה", אמר גונזלו היגואין, ששמע את הקהל בברנבאו שואג משמחה, "אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, ולהמשיך להתייחס לכל משחק כמו לגמר גביע".

"אסור לנו לחגוג יותר מדי, כי יש עוד דרך ארוכה", אמר המנהל המקצועי פדראג מיאטוביץ', "אין טעם לצהול, כי לא זכינו בכלום. אנחנו חייבים לשמור על הכושר הזה ועל קצב המשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully