וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לרם בגמר מארסיי

הישראלי הפסיד בגמר הזוגות עם נואל ללודרה וקלמאן 3:6, 6:3, 10:8. ג'ו וילפרד צונגה זכה ביחידים אחרי ניצחון על לודרה. רודיק זכה בממפיס

ג'ו ווילפריד צונגה זכה היום (ראשון) בטורניר מארסיי (סך פרסים 576 אלף יורו), לאחר שגבר בגמר על בן ארצו מיקאל לודרה 5:7, 6:7. צונגה הצרפתי, המדורג 12 בעולם, זכה בתואר השני שלו העונה והוסיף לכיסו 89 אלף יורו אחרי ניצחון על המדורג 50 בעולם, במשחק שארך שעה ו-43 דקות.

צונגה, שרק לפני שבועיים זכה בטורניר יוהנסבורג, שבר במשחקון ה-11 של המערכה הראשונה כדי להבטיח ניצחון 5:7 במערכה. במערכה השנייה שני הטניסאים הצליחו לשמור על חבטות ההגשה שלהם, אבל את שובר השוויון ניצח צונגה 3:7, כשאת הנקודה האחרונה הוא לוקח עם האס ה-11 שלו בהתמודדות.

היום המתסכל של מיקאל לודרה השתפר מעט מאוחר יותר במשחק הזוגות, אליו הגיע לגמר. ישראלי אחד וחברו האוסטרי ניסו לקחת לו גם את התואר השני. אנדי רם, שמחמם מנועים לקראת הגעתו לטורניר דובא חבר לשותפו, ג'וליאן נואל, ופתחו טוב את המשחק, אבל בסופו ידם של לודרה וארנו קלמאן היתה על העליונה, והם ניצחו 6:3, 3:6 .

רם ונואל הציגו טניס מצויין בפתיחה וניצלו את העייפות של לודרה מהמשחק הראשון כדי לנצח את המערכה הראשונה, 3:6. לודרה וקלמאן הראו סימני חזרה בפתיחת המערכה השניה כששברו את ההגשה. רם ונואל שברו בחזרה, אבל הצמד הצרפתי לא ויתר, ולקח שלושה משחקונים רצופים כדי לעלות ל-1:4, וניצחון 3:6 במערכה השניה. מכאן והלאה המומנטום היה לצדם של הצרפתים, ולשובר השיוויון הם הגיעו עם המון התלהבות ועלו ליתרון 1:6. רם ונואל עוד הצליחו להשיב מלחמה ולחזור לפיגור 8:6, אבל זה לא הספיק, והצרפתים זכו בטורניר אל מול הקהל הביתי, עם 8:10 בשובר השיוויון.

* אנדי רודיק זכה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר ממפיס (סך פרסים של 1,226,500 מיליון דולר), לאחר שניצח בגמר את ראדק סטפאנק, המדורג חמישי בטורניר, בשתי מערכות, 5:7, 5:7, לאחר שעה ו-44 דקות.

רודיק, שכזכור, החליט לא להשתתף בטורניר דובאי עקב היחס לשחר פאר, ניצח את המערכה הראשונה נגד הסלובקי, שהדיח את דודי סלע בחצי הגמר, אחרי פייט לא קטן של האחרון. גם במערכה השנייה נלחם סטפאנק כל הדרך. כל שחקן שמר על ההגשות שלו. במצב של 5:6 לרודיק, הוא זכה בשלוש נקודות רצופות, עלה ל-0:40, סטפאנק לקח את הנקודה הבאה, אבל רודיק הצליח לזכות בבאה, ובכך במשחקון, במערכה, במשחק ובטורניר.

אזרנקה גברה על ווז'ניאקי

גמר ממפיס לנשים הפגיש את שתי המדורגות הראשונות בטורניר, קרוליין ווז'ניאקי (מדורגת 1) ו-ויקטוריה אזרנקה (מדורגת 2). מי שציפה לקרב צמוד התבדה, כשהבלארוסית גברה על ווז'ניאקי 1:6, 3:6, ורשמה זכייה שנייה בטורניר השנה, אחרי שלקחה גם את התואר בטורניר בריסבן.

אזרנקה בת ה-19 שלטה במשחק לכל אורכו, והניפה גביע לאחר 70 דקות של התמודדות. אזרנקה, לה היה זה גמר שישי בקריירה, הרוויחה 37 אלף דולר בעקבות הזכייה. היה זה הגמר החמישי בקריירה של ווז'ניאקי, מהם ניצחה בשלושה.

עדכון ראשון: 8:16
עדכון אחרון: 17:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully