וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "היינו יכולים להבקיע יותר"

ההולנדי היה מרוצה מהתצוגה של שחקניו ב-0:1 על אסטון וילה. פרגוסון על ה-1:2 על בלקבורן: "זה שיעור חשוב עבורנו על איכות הליגה"

חוס הידינק עמד היום (שבת) לראשונה על הקווים כמאמן צ'לסי, וראה את שחקניו משיגים ניצחון חוץ חשוב 0:1 על אסטון וילה, שעזר להם לחלוף על פני הקבוצה מברמינגהאם ולהתמקם במקום השלישי בטבלה. הכחולים שיחקו היטב והגיעו ללא מעט מצבים מול הקבוצה המצוינת של מרטין אוניל, אבל הסתפקו בשער בודד של ניקולס אנלקה בדקה ה-19 הודות לבישול ענק של פרנק למפארד.

המאמן ההולנדי נשמע מרוצה מההופעה של שחקניו החדשים ואמר בסיום: "שלטנו במגרש, הנענו את הכדור היטב והיינו מסוכנים ברחבה שלהם, הדבר היחיד שלא עשינו כמו שצריך היה לגמור את המשחק עם שער שני. במחצית השניה חזרנו קצת יותר מדי לאחור, אבל עדיין היינו יכולים להבקיע יותר".

אוניל ניסה לא להישמע מתוסכל מההפסד הביתי ואמר: "זה צעד אחורה בשבילנו, אבל אנחנו רחוקים מלהיות גמורים. יש לנו שחקנים מאוד איכותיים שמתוסכלים כרגע, אבל נתאושש. האמונה שלנו לא נפגמה. אני חושב שזה סימן להתקדמות שלנו, עצם זה שאנחנו נמצאים במקום הרביעי בטבלה ועדיין הולכים הביתה מאוכזבים".

פרגוסון נגד הרכות

1,337 דקות ברציפות שמרה מנצ'סטר יונייטד על רשת נקייה, עד שהגיע רוקה סנטה קרוז מבלקבורן והכניע את תומאס קושצ'אק הפולני. אדווין ואן דר סאר קיבל מנוחה, ועדיין יוכל לשבור את השיא האירופי של דני ורלינדן, אם ישמור על רשת נקיה במשחק הליגה הבא. השער של הפרגוואי לא מנע מהשדים האדומים ניצחון עשירי ברציפות, 1:2 על הרוברס, שהגדיל את הפער מליברפול, שתשחק מחר מול מנצ'סטר סיטי, לשמונה.

אלכס פרגוסון לא אהב את השער שספגה הקבוצה, שהגיע בעקבות אי הבנה בין נאני לפול סקולס: "רע לקבל שער בצורה כזו. זה היה רך, כמו כל התצוגה שלנו היום. בלקבורן הפכה את המשחק לקשה עבורנו. זה היה שיעור חשוב שמראה את האיכות של הליגה".

למרות הניצחון, פרגוסון בא בטענות לשופט, שלא הוציא כרטיס צהוב למורטן פדרסן שלטענתו, התחזה ברחבה. מנגד, סם אלרדייס, מנג'ר בלקבורן, אמר בסיום כי הוא משוכנע שהשופט שגה. ביג סם טען כי פדרסן אכן הוכשל ברחבה, וכן האשים את רונאלדו שבעט במתכוון בדיוויד דאן.

"כדי לקבל פנדל באולד טראפורד, העבירה צריכה להיות מאוד בוטה. כולנו יודעים את זה", אמר אלרדייס. "תשאלו את הווארד ווב אם רונאלדו היה צריך להישאר על המגרש, אבל אלה דברים שקורים כשאתה משחק באולד טראפורד", אמר המנג'ר בסרקסטיות מרירה.

בינתיים, ליונייטד מצפה כאב ראש גדול במיוחד לקראת המשחק בליגת האלופות מול אינטר. הבלם הצעיר, ג'וני אוואנס נפצע והוא נמצא בספק גדול למשחק. נמניה וידיץ' ייעדר בוודאות בשל הרחקה, כמו גם ווס בראון וגארי נוויל הפצועים. פרגוסון מקווה להכשיר את אוואנס או ג'ון אושיי, שלא שיחק מול בלקבורן. "אני רק מקווה שיהיו לי שני בלמים כשירים. כרגע אני בספק אם זה יקרה".

ונגר שוב מתוסכל

ארסנל סיימה היום את משחקה באיצטדיון האמירויות בתיקו נטול שערים עם סנרדלנד. הקבוצה של ארסן ונגר ניסתה להיעזר בשירותיו של התותחן החדש, אנדריי ארשבין שערך את הבכורה שלו בקבוצה ושיחק 63 דקות, אבל גם הוא לא הצליח לפצח את המערך של החתולים השחורים, בו לקח חלק טל בן חיים, הרכש החדש של סנדרלנד, שהשלים 90 דקות.

ארסנל מסיימת משחק שלישי ברציפות בליגה בתיקו ללא שערים והיא ממשיכה לצבור פערים מהפסגה. התותחנים יכולים היו לנצל את העובדה שאסטון וילה נוצחה 1:0 על ידי צ'לסי כדי להתקרב אליהם במקום הרביעי, אבל הם לא הצליחו והם רחוקים מהמקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות, שש נקודות.

"הם ניסו לתסכל אותנו והצליחו", אמר בסיום ארסן ונגר. "החמצנו בתחילת המשחק וככל שהוא התקדם היינו עצבנים יותר ויותר לפני השער. הגישה של שחקניי טובה, אבל בשליש האחרון של המשחק לא היינו מספיק יעילים. אולי החלוצים שלנו לא מספיק חדים ורגועים".

המנג'ר הצרפתי לא אומר נואש, כמובן, לגבי המאבק על המקום הרביעי: "אנחנו שש נקודות מאחורי הווילה, אבל יש עוד דרך ארוכה. לאסטון וילה יש משחקים קשים ואנחנו יכולים לחזור לתמונה. אנחנו גם רוצים ללכת רחוק בליגת האלופות".

לגבי ארשבין אמר ונגר: "הוא הראה ניצוצות מן הכישרון שלו. ראינו שהוא עדיין לא מוכן מבחינה פיזית, אבל זה יבוא. אם הוא היה נוגע יותר בכדור, הוא היה יכול להשפיע יותר על המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully