וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א ממשיכה להתקאמבק

מחזיקת הגביע הטרייה פיגרה 2:0 מול רעננה, אך כמו בגמר הגביע, חזרה וניצחה 2:3. הוד השרון גברה 0:3 על כפ"ס. מטה אשר-קרית אתא 2:3

הבית העליון של ליגת העל לגברים בכדורעף ממשיך להיות צמוד גם הערב, לאחר משחקי המחזור ה-21. הדאבליסטית ומחזיקת הגביע הטרייה, מכבי תל אביב, התארחה אצל מכבי רעננה בהיכל הספורט 'אביב' לעיני 150 צופים. רעננה חיפשה ניצחון משמעותי, שיקרב אותה לפלייאוף ואכן נראתה בדרך להשיגו, כשהובילה 0:2 (21:25 ו-22:25). אבל גם המארחים הבינו שמשחקים נגד מכבי לא סגורים אף פעם. האורחים ביצעו קאמבק מדהים, שני תוך שלושה ימים, בראשותו של שון פייגה המצוין. 18:25 במערכות השלישית והרביעית ו-11:15 בחמישית נתנו את הניצחון לשחקניו של זוהר בר נצר, שכבר הבטיחו במחזור הקודם את המקום הראשון. רעננה עדיין שלישית עם 35 נקודות.

באולם 'בר לב' בכפר סבא נפגשו הערב הפועל המקומית ומכבי הוד השרון, שידעה כי ניצחון יקרב אותה משמעותית למקומות שמובילים לפלייאוף. כ-350 צופים מילאו את האולם והעניקו אווירה מצוינת. המשחק היה צמוד ברוב שלביו, אך המארחים נאלצו משריקת הפתיחה לרדוף אחרי האורחים. הוד השרון ניצחה 17:25 במערכה הראשונה, 23:25 בשנייה ו-19:25 בשלישית, כשזיו בר נצר מצטיין בשורותיה. לכפר סבא 36 נקודות והיא נותרה שנייה למרות ההפסד. הוד השרון העפילה למקום החמישי, כשלזכותה 34 נקודות.

הפועל מטה אשר השיגה ניצחון ראשון בבית העליון. פיינליסטית הגביע אירחה בהיכל הספורט נעמן את הפועל עירוני קרית אתא, שכנתה הגיאוגרפית שצמודה אליה גם בטבלה, בשחזור של משחק חצי הגמר. המארחים, שבאמצע השבוע היו שותפים למשחק גמר הגביע המשובח והמתיש, פתחו היטב וניצחו בשתי המערכות הראשונות 21:25 ו-16:25, כשגיא שמאי וז'ניה דודצ'קין מפגינים משחק מצוין. אבל גם הערב חזר על עצמו התסריט ממשחק הגמר וקרית אתא חזרה למשחק והשוותה ל-2:2, עם 18:25 ו-21:25 בשתי המערכות הבאות, הודות למשחק טוב של הקבלן, ישראל רחום. במקרה הזה הצליחה מטה אשר להתעשת, לא נשברה וניצחה במערכה החמישית 12:15. מטה אשר רביעית עם מספר נקודות זהה לזה של הוד השרון, אך עם יחס מערכות עדיף. אתא שישית עם 33 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully