וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 לריאל, רק 7 לברצלונה

ריאל מדריד מחצה את בטיס 1:6 וצימצמה את הפער בפסגה לשבע נקודות, לאחר שאספניול הדהימה את ברצלונה בדרבי 1:2 בחוץ

האם אנו עדים בפני קאמבק אדיר של ריאל מדריד? בשבוע שעבר קיזזה האלופה שתי נקודות מהפער בינה לבין ברצלונה, והערב (שבת), במחזור ה-24 סגרה הקבוצה הלבנה עוד שלוש נקודות מהפער. הקבוצה של חואנדה ראמוס הביסה את בטיס 1:6, ואילו ברצלונה הפסידה בדרבי בקאמפ נואו, 2:1 לאספניול. סביליה רשמה ניצחון דרמטי 0:1 על אתלטיקו מדריד, במשחק נוסף גברה ויאריאל 1:2 על ספורטינג גיחון.

ברצלונה - אספניול 2:1

לא נחזור על המשפט האלמותי לגבי דרבים, רק נזכיר שברצלונה, אולי הקבוצה המבריקה באירופה, הגיעה למשחק ממרומי הליגה, ואילו יריבתה העירונית הקטנה הגיעה לקאמפ נואו מירכתיי הטבלה, קרי מהמקום האחרון, כאשר היא חווה עונה רעה מאוד ועומדת בפני סכנת ירידה מוחשית.

ברצלונה לא הצליחה להבקיע את שערה של אספניול, כאשר שש דקות לפני סיומה של המחצית ראה סיידו קייטה מברצלונה כרטיס אדום לאחר שתיקל בחריפות את מויסס. במחצית השנייה, איבן דה לה פנייה, שגדל בברצלונה ושיחק בה מספר שנים, נקם בה ובגדול. השחקן היצירתי של הקבוצה כבש צמד שערים בדקות 50 ו-55. את הראשון הוא הבקיע ממרחק קצר בראש, השני כבר היה מלאכת מחשבת עם צ'יפ קטן מעל ויקטור ואלדז ההמום. בדקה ה-62 יא יא טורה הצליח לצמק למוליכה, אך בארסה, שמתכוננת למשחקיה נגד ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, לא הצליחה לעשות יותר מכך.

בשבוע שעבר סיימה הקבוצה של פפ גווארדיולה בתיקו 2:2 מול בטיס בחוץ, לאחר שנקלעה לפיגור 2:0. אחרי תצוגות השיא של הקבוצה והניצחונות הרבים שלה, נראה כי מסי וחבריו מאבדים קצת מהריכוז והקסם. לא לעולם חוסן, כבר נאמר. לא ייאמן, אבל אספניול לא ניצחה זה 14 משחקים ברציפות, עד שהגיע הסדין האדום מול עיניה והיא נגחה בו בעוצמה, כפי שהיא אוהבת כל כך לעשות. אספניול גם הצליחה לנגוס בתואר של בארסה באליפות של ריאל ב-2007, כאשר הבקיעה שער דרמטי בקאמפ נואו והשוותה ל-2:2.

ברצלונה קיבלה עוד בשורות רעות בסיום המשחק. המגן הצרפתי, אריק אבידל, ייעדר חודשיים מהמגרשים בשל קרע במפשעה. אבידל פתח בהרכב ונאלץ לצאת עוד במהלך המחצית הראשונה, לאחר תיקול עם סרחיו סאנצ'ז. הצוות הרפואי הודיע כי השחקן יעבור בדיקות נוספות מחר (ראשון), אך לא נראה שהוא צפוי לחזור לפני סוף אפריל ובוודאות יחמיץ את המפגשים עם ליון בליגת האלופות.

ריאל מדריד - בטיס 1:6

הקבוצה של חואנדה ראמוס הגיעה לאחר הניצחון על ספורטינג חיחון וצמצום הפער מבארסה ל-10 נקודות. ריאל הוציאה את כל הארסנל שלה במחצית הראשונה ולא הותירה מקום לירוקים-לבנים, שהגיעו מעודדים אחרי התצוגה נגד ברצלונה בשבוע שעבר. הלבנים פשוט נמצאים בכושר אדיר והם משיגים ניצחון תשיעי ברציפות בליגה. גם הם מתכוננים לקראת שמינית גמר ליגת האלופות, כאשר הם ייפגשו את ליברפול.

ריאל מצליחה לצמק את הפער מיריבתה המושבעת לשבע נקודות, וזאת תוך שבוע בלבד. פתאום הדהירה של ברצלונה והפער הגדול שהיא פתחה לא נראה כבר כזה מאיים. גונזלו היגואין פתח את מסכת השערים כבר בדקה השביעית. קלאס יאן הונטלאר, שכבש בשבוע שעבר את השער הראשון שלו במועדון הלבן, הוסיף הערב צמד בדקות 15 ו-24.

ראול, שבמחזור הקודם עקף את אלפרדו די סטפאנו כראש מלך השערים של ריאל מדריד בכל הזמנים, הוסיף עוד צמד למאזן (36 ו-42) והגיע בכך ל-311 שערים במדי ריאל מדריד. סרחיו ראמוס הוסיף אחד בסיומה של המחצית הראשונה. את המתקפה הכבדה ניסה למזער ריקרדו אוליביירה, שצימצמם בדקה ה-30.

ויאריאל - ספורטינג חיחון 1:2

הצוללת הצהובה והקבוצה האסטורית כבשו צמד שערים, אחד לכל קבוצה, עוד לפני שעברה דקה אחת של משחק. מאטה ביליץ' העלה את האורחים מחיחון ליתרון, אבל החלוץ האיטלקי ג'וזפה רוסי איזן. בדקה ה-35 חואן קפאדווילה עשה את המהפך והביא לוויאריאל ולמאמנו מנואל פלגריני את שלוש הנקודות.

סביליה - אתלטיקו מדריד 0:1

האנדלוסים הנחילו הפסד בכורה לאבל רסינו כמאמן הקולצ'ונרוס, ועשו זאת בצורה דרמטית משער של חזוס נבאס המצוין בדקה ה-87, אחרי שסביליה פרצה את מלכודת הנבדל של אתלטיקו ונבאס מצא את עצמו לבד מול ליאו פרנקו, בדרך לשלוש נקודות חשובות שחיזקו את אחיזתה במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully