וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה את נהריה 85:102

אחרי שהושעה מהקבוצה, חזר קרלוס ארויו לפעילות והנהיג את מכבי ת"א לניצחון חוץ ענק על נהריה 85:102. קרית אתא השיגה ניצחון ליגה שני, 80:87 על אשקלון. ר"ג ניצחה בחוץ את גליל/גלבוע 79:84, גבעת שמואל את ראשל"צ, 77:88

בפעם הקודמת שמכבי תל אביב ביקרה באולם בנהריה, זה נגמר בניצחון המקומיים והדחתם של הצהובים מהגביע. הערב (ראשון) חזרה קבוצתו של פיני גרשון לזירת הפשע כשלא מעט דברים סובבים אותה, ובמרכז, פרשת קרלוס ארויו. אלא שנראה שהרכז הפורטו ריקני הפנים את המסר והוליך את קבוצתו לניצחון גדול על קבוצתו של ג'ינו, 85:102. אלא שאם כל הכבוד להופעה של מכבי תל אביב, הרי שההפסד חקוק אך ורק על נהריה עצמה. הקבוצה הצפונית אמנם סובלת ממשבר כספי עמוק ועדיין לא שילמה לשחקניה את משכורתם האחרונה, אבל אין תירוצים לרבע אחרון חלש כל כך, שאיפשר לקבוצתו של גרשון לרוץ ל-2:14 בפתיחתו ולהביס אותם אל מול הקהל הביתי שלהם.

קרית אתא, שהשיגה עד כה רק ניצחון אחד בליגה, מצאה סוף סוף את השני במספר, ואולי פתחה מחדש את המאבק על ההישארות בליגה, כשגברה על אשקלון במשחק לחימה נהדר, 80:87. גליל/גלבוע נראתה נורא במשך שלושה רבעים ונחלה הפסד שלישי ברציפות, הפעם לרמת גן 84:79. גבעת שמואל יצאה למשחק חוץ לא פשוט, אבל שלטה בו לכל אורך המשחק וחזרה עם ניצחון גדול, 77:88.

עירוני נהריה - מכבי תל אביב 102:85

קרלוס ארויו שהיה במרכז הפרשיות של הצהובים במהלך השבוע פתח מצויין את המשחק עם סל ועבירה, וביחד עם בורשטיין הריץ את קבוצתו של גרשון ליתרון מוקדם, 0:6. המארחים נתקעו בהתקפה כשוויליאמס מנסה לנקום באקסית שלו אבל לא מוצא את הטבעת, וחג'ג' שעלה במפתיע בחמישיה ניצל זאת מן העבר השני כדי לסיים מתפרצת, ומיד לאחר מכן לצלוף מחוץ לקשת ולקבוע יתרון 4:15 לאורחים. ארויו ראה את חג'ג' והחליט לעשות כמוהו, כשהוא צולף שלשה משלו שקבעה 8:18. האורחים החלו בשלב הזה להרגיש נינוחים, אולי נינוחים מדי. חג'ג' לקח שתי זריקות לא מחויבות המציאות ובנהריה ניצלו זאת כדי לצמק את הפער ל-22:16, בעזרתם של לואיס וריצ'י, ולימונד קבע 24:17 לזכותה של מכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

סיום הרבע הראשון החדיר תקווה במארחים שעלו במטרה לשרוט ברבע השני. לימונד איפס את היד מחוץ לקשת, ג'ייסון וויליאמס המשיך לתקוף את הסל, ו-3 נקודות שלו קבעו 26:23 לצהובים. ג'יינס השיב בדאנק משלו ובראון עם שלשה, אבל 4 נקודות רצופות של וויליאמס קבעו 29:33 למכבי תל אביב. נהריה לא נתנו לאורחים לברוח, והקשיחו את ההגנה. הגבוהים של מכבי לא עשו את העבודה, ואיפשרו לרון לואיס להשוות את המשחק, 38:38. חג'ג', עם 15 נקודות במחצית הראשונה קלע ג'אמפ נוסף והעלה את מכבי ל-4, אבל בהתקפה האחרונה של המחצית איבד כדור, והאורחים ירדו ביתרון 40:44 בלבד במחצית.

לרבע השלישי עלה בעיקר צ'ארלס גיינס בצד של מכבי תל אביב. קבוצתו של גרשון אמנם לא שיתפה אותו הרבה העונה, אבל למחסור הגבוהים אליו נקלע גרשון הערב, גיינס התאים בדיוק, והפורוורד החזיר עם נקודות והרבה התלהבות. וויליאמס החזיר בהתלהבות משלו, נהריה חטפה את היתרון, אבל גיינס השיב אותו לאורחים. אז הגיע הרגע הקומי של הרבע, כשוויליאמס ניסה להטביע והחטיא, וגיינס החטיא דאנק משלו מן העבר השני. את כל הבלאגן הזה ניצל לימונד, ובשלשה גדולה החזיר את היתרון לנהריה, 57:58. אלא שהאורחים לא נתנו לזה להשפיע עליהם, ועם הרבה ריכוז בהתקפה ירדו ביתרון 63:67 בסיום הרבע השלישי.

נהריה קפאה בפתיחת הרבע האחרון ואיפשרה לארויו וחבריו לרוץ, ועבירה טכנית ביחד עם שלשה של מרקוס בראון במתפרצת עזרה להם לטוס ל-2:14, שהעלה את האורחים ליתרון 65:81. ההתפרקות של המקומיים לא נפסקה שם, וכל מטאטא של מכבי תל אביב שנזרק אל הפרקט שייט ללא כל קושי אל הטבעת המקומית, והאורחים עלו ליתרון 20 הפרש. עד לסיום ניסו הנהריינים להשיב מעט מכבודם, אבל שחניו של גרשון עברו את תחום 100 הנקודות, והחזירו לעצמם הרבה ביטחון עצמי לקראת ריאל מדריד ביורוליג, ביום חמישי הקרוב.

קלעו למכבי תל אביב: צ'ארלס גיינס (10 ריבאונדים) וליאור אליהו 17 נקודות כל אחד, מרקוס בראון 16 (4 מ-4 לשלוש), דרור חג'ג' 15 (5 אסיסטים), קרלוס ארויו 12 (5 אסיסטים), טל בורשטיין 10, דרק שארפ 7, דאור פישר 6, די בראון 2.

קלעו לנהריה: רביב לימונד 18 (6 אסיסטים), רון לואיס 17, פיליפ ריצ'י 12 (6 ריבאונדים), ארון מגי וג'ייסון וויליאמס 11 כל אחד, רוברט רות'בארט 10, ניצן חנוכי 4, יוגב אוחיון 2.

הפועל גליל עליון/גלבוע - עירוני רמת גן 84:79

רמת גן פתחה טוב עם שלשה גדולה של כרמלו לי, ולי המשיך עם האנרגיות עם גג מן העבר השני. המארחים נתקעו פעם אחר פעם בהתקפה, ורק מתפרצת של בריאן רנדל העלתה אותם סוף סוף אל הלוח. יבזורי איפס את היד מחוץ לקשת וצימק ל-5:7, אלא שהלמס העניש פעם אחר פעם את ההגנה של של גליל/גלבוע, והעלה את האורחים ליתרון 5:12. דווקא אז התעורר גל מקל, שקיבל אשראי ממאמנו ועלה בחמישייה. מקל הצעיר הריץ מצויין את ההתקפה של המארחים, ושלשה של ניקסון העבירה את היתרון לקבוצתו של קטש, 15:16. הקור באולם הצפוני החל להתפוגג, בעיקר כשדגן יבזורי חימם את היד וצלף שלוש שלשות ברבע הראשון, שהורידו את גליל/גלבוע ביתרון 20:21 בסיום הרבע הראשון.

אדריאן הנינג פתח את הרבע השני עם נקודות שהחזירו את היתרון לאורחים, ומיד לאחר מכן סיים התקפה בדאנק נהדר, שהשתיק את הקהל המקומי. רנדל השיב בשלוש נקודות משלו, אבל שלשה של גומס שימרה את היתרון הרמת גני, 26:27. אלישי כדיר פגע מחצי מרחק, והגליל קיבלה סוף סוף את דיון דוואל, שצלף מחוץ לקשת וקבע 30:33 לזכות המארחים. אור ברנר צימק ל-2 בלבד, גוני יזרעאלי החזיר בנקודות משלו, אבל אז הגיעה הריצה של האורחים, כשגומס ושלשה של ברנר העבירו אליהם את היתרון, עד ל-39:41 לזכותם בסיום המחצית.

גומס פתח את המחצית השניה מאותו מקום שהפסיק אותה, עם נקודות, שנתנו לרמת גן יתרון 5. רוברטס, שנעלם לחלוטין עבור קבוצתו של קטש במחצית הראשונה סוף סוף קלע מהעונשין, וצימק את הפער לנקודה בלבד, אבל באותן דקות היתה רק קבוצה אחת על המגרש: רמת גן. גומס קלע 5 נקודות רצופות, לי הוסיף 2 משלו, וחכמון קבע מהקו יתרון שיא לאורחים, 48:59. קטש, שלא לקח אפילו פסק זמן אחד בכל שלושת הרבעים ראה את המשחק בורח לו מהידיים, גומס המשיך להעניש, ורק נקודות של רנדל מהעונשין עם סיום הרבע השלישי קבעו 55:64 לזכותה של רמת גן.

כדיר, שהיה אחד מהיחידים בגליל/גלבוע שתפקד צימק מעט בתחילת הרבע האחרון, אבל רמת גן לא עמדה לתת לקטש את המשחק בקלות. אנתוני מיילס קלע בג'אמפ וקבע 60:70. דווקא אז הצליחו המארחים לחזור לחיים כשרנדל קולע סל ועבירה, ויזרעאלי צולף שלשה שהורידה את היתרון הרמת גני ל-72:75. 40 שניות לסיום ניסה יזרעאלי להשוות מחוץ לקשת אבל החטיא, ויבזורי החטיא גם הוא. יצקן קלע מהעונשין, אבל יבזורי עם השלשה הרביעית שלו צימק ל-79:81. יצקן הזין כדור נהדר להנינג, גליל עשתה עבירה בלתי ספורטיבית שקבעה 79:84, וניצחון חוץ נהדר לרמת גן.

קלעו לעירוני רמת גן: ג'וש גומז קלע 25 נקודות מהספסל, יריב יצקן הוסיף 13, אנטוני מיילס 12 ושמונה ריבאונדים, אריאן הנינג 11, כרמלו לי עם שמונה נקודות ושמונה ריבאונדים, מייק הלמס ואור ברנר עם חמש נקודות כל אחד, שמוליק ברנר הוסיף שלוש, ליאור חכמון עם שתיים.

להפועל גליל/גלבוע קלעו: בראיין רנדל הוביל עם 19 נקודות, אלישי כדיר קלע 15 נקודות והוריד 15 ריבאונדים, כשגם גוני יזרעאלי עם 15. דגן יבזורי קבע שיא קריירה כשקלע 14 נקודות, אבישי גורדון הוסיף חמש נקודות, בראיין רוברטס עם ארבע נקודות, דיוון דוואל שלוש, ניר כהן וגל מקל עם שתי נקודות כל אחד.

מכבי ראשון לציון - מ.כ גבעת שמואל 88:77

יוני ניר חזר לאולם בו שיחק בעונה שעברה, והרגיש כמו בבית ברבע הראשון, כשהוא מעלה את הגבעה ליתרון מוקדם. קונולי וג'ונסון שמרו את ראשון קרובה קרובה, אבל ניר שוב העניש בהתקפה, והעלה את קבוצתו ליתרון 8:13. רועי ברקוביץ' הריץ טוב את ההתקפה של הגבעה באותן דקות והעלה ל-12:17, וגרג גרייס העלה ל-8 עם שלשה גדולה. דימרקו ג'ונסון צימק בג'אמפ, אבל קורי קאר קבר שתיים מהעונשין כדי לקבוע 16:24 לגבעת שמואל בסיום הרבע הראשון.

שתי הקבוצות המשיכו את הקצב האיטי גם ברבע השני, עם רצף ארוך של החטאות, עד שסל של ניר סיים את הבצורת. ג'ונסון צימק את הפער ל-7 בלבד, אבל הגבעה לא הורידה את הרגל מהגז, ו-5 נקודות רצופות של רועי ברקוביץ' העלו את האורחים ליתרון 22:34. ראשון ניסתה נואשות לחזור בעזרתם של מוסינזון וקונולי, אבל הגבעה לא איפשרה לה, וירדה ביתרון 36:43 בסיום המחצית הראשונה.

מוסינזון פתח טוב את הרבע השלישי וצימק את הפער מהגבעה ל-5 בלבד, אבל אז הגיעו 4 קליעות עונשין רצופות של קאר, ויחד עם 5 נקודות רצופות של גרייס, טסה גבעת שמואל ל-0:9 ויתרון 38:52. אבל ראשון לא התייאשה וחזרה למשחק. ליי-אפ של די מרקו ג'ונסון סגר את הפער מ-14 ל-4, עם 54:58 לגבעה. אופיר פרחי קלע שתיים בסיומו של הרבע כדי לסגור את הרבע עם פיגור 65:61.

הרבע נפתח עם ריצה מצוינת של הגבעה של 0:10 מסלים של גרינבוים, הול וברדפורד, עד שקונלי הצליח לעצור את הסחף עם סל שדה. אבל כפי שקרה ברבע השלישי, ראשון הצליחה לחזור, מפיגור 12, שלשה של שעשוע וסלים של אובנון צימקו ל-4, 80:76. ג'רמיין הול קלע סל והעלה ל-6, ומכאן ראשון כבר לא יכלה להשיב מלחמה. איתי גרינבוים קלע זריקות עונשין וביחד עם ג'רמיין הול ניצחו לקבוצה את המשחק 77:88.

למ.כ. גבעת שמואל קלעו: גרג גרייס הוליך עם 17 נקודות, רועי ברקוביץ' וקורי קאר עם 14 כל אחד, סטפון ברדפורד ויוני ניר עם 12 נקודות כל אחד, ג'רמיין הול 10, איתי גרינבוים הוסיף תשע נקודות.

למכבי ראשון לציון קלעו: דימרקו ג'ונסון הוביל עם 18 נקודות ותשעה ריבאונדים, לארי אובנון עם 16, עודד שעשוע תרם 13, רוברט קונלי 10, גילי מוסינזון קלע תשע נקודות ומסר שישה אסיסטים, אופיר פרחי עזר עם חמש, ג'יימס יוז קלע ארבע, אסי סוכר שתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עירוני קרית אתא - עירוני אשקלון 80:87

בקרית אתא ניסו כל השבוע לערוך שינויים ולהחיות את הקבוצה לפני שהיא יורדת ליגה, אבל כל הצעדים שנלקחו לא נראו כלל בפתיחת המשחק. אשקלון, חמושה במאמן חדש פתחה בטירוף את המשחק, וטסה ליתרון 4:15 כשדרור דוידי ולואיס טרסקוט קורעים את ההגנה של המארחים. שלשות של ניקסון וירמישין עוררו מעט את אתא, אבל רוברטס הטיח אחת משלו, ואשקלון המשיכה לשייט ללא הפרעה, כשהיא קולעת לא פחות מ-6 שלשות ברבע הראשון, וירדה ביתרון מוחץ של 14:29 בסיום הרבע הראשון.

ברנדון מקנייט וירמישין עלו טוב לרבע השני וצימקו את הפער מאשקלון ל-30:21, אבל האורחים לא נתנו לאתא להתקרב, ושלשה של סטיב בארט הקפיצה את הפער ל-12. אתא לא הרימה ידיים, ולחץ טוב שלהם בהגנה גרם לאיבודי כדור של האורחים, והמארחים הצליחו לנצל זאת מן העבר השני. ירמישין המשיך להיות האיש שלהם בהתקפה, וג'אמפ שלו, יחד עם שלשה דקה מאוחר יותר צימקה את הפער עד ל-43:35 בלבד במחצית.

למחצית השניה עלתה אשקלון עם אותן אנרגיות שאפיינו אותה בתחילת המשחק, כשטרסקוט וטרנר מחזירים את היתרון אל מעבר ל-10 הנקודות. ניקסון עוד צימק את הפער ל-51:42, אבל דוידי השיב מן העבר השני, אתא לא מצאה את עצמה בהתקפה, ושלשה של טרסקוט הקפיצה את ההפרש ל-14. דווקא אז חזרה הקריה אל המשחק. ברנס, ירמישין וניקסון הריצו את המארחים, אשקלון לא הצליחה לעצור את הריצה, ועוד שלשה של ברנס, קבעה פיגור מינימלי עם סיום הרבע השלישי, רק 58:62 לזכותה של אשקלון.

אתא, שראתה את הניצחון המיוחל קרב אליה המשיכה ביכולת המצויינת, קווינטס מצא נקודות מתחת לסל שהעלו לראשונה הערב את המארחים ליתרון, וברקוביץ' במתפרצת קבע 69:73 לזכות קרית אתא. באשקלון לא האמינו שזה קורה להם. שלשה גדולה של ברנס ולייאפ של ניקסון הביאו את אתא עד יתרון 70:78. אשלקון חיפשה את השלשה המיוחלת, אבל דוידי מצא רק אוויר, ירמישין יצא למתפרצת, אשקלון עשתה עבירה בלתי ספורטיבית וסגר סופית את ניצחונה השני בסך הכל העונה של קרית אתא.

לאליצור קרית אתא קלעו: אארון ניקסון ודריילון ברנס קלעו 19 נקודות כל אחד, ולאדי ירמשין 17 נקודות והוריד 12 ריבאונדים, ג'וש ניגוט 10 נקודות ושמונה ריבאונדים, ניב ברקוביץ' תשע נקודות, האמין קונטינס שבע, ארז קוחנסקי ארבע, ברנדון מקנייט עם שתיים.

לעירוני אשקלון: סטיב בארט הוליך עם 19 נקודות, לואיס טרסקוט הוסיף מהספסל 16, דרור דווידי תרם 12, ראשון טרנר עם 11 וקטף 13 כדורים חוזרים, ג'רון רוברטס 10 נקודות, אור איתן קלע שבע, אבי בן שימול עם חמש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully